افزایش جریان خون و آب درمانی

به گزارش وبلاگ چارگون، خوب است بدانید که حالت بدن در آب با خشکی متقاوت است؛ زیرا به طور کلی زمانی که انسان در آب قرار می گیرد تغییراتی در بافت ها و اندام های بدن ایجاد می گردد و همین موجب بروز تغییرهایی در درجه حرارت بدن خواهد شد. البته

افزایش جریان خون و آب درمانی

نویسنده: سلمان خدادادی

خوب است بدانید که حالت بدن در آب با خشکی متقاوت است؛ زیرا به طور کلی زمانی که انسان در آب قرار می گیرد تغییراتی در بافت ها و اندام های بدن ایجاد می گردد و همین موجب بروز تغییرهایی در درجه حرارت بدن خواهد شد. البته این حالت هنگام شنا کردن بیشتر دیده می گردد و همین موضوع با افزایش حرارت بافت های مختلف بدن مقدار سوخت و ساز با متابولیسم عمومی همراه است که در نتیجه همه این رویدادها افزایش درجه حرارت بدن و تند شدن جریان خون نیز را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: گردش خون ضعیف در پاها

تقویت عضلات با آب درمانی

البتّه کسانی که در آب قرار می گیرند احساس بی وزنی می نمایند که همین بی وزنی موجب کاهش وزن اندام و درنتیجه انجام بهتر و راحت تر انواع تمرین ها می گردد. به کسانی که دچار کمردرد هستند توصیه می کنیم که گاهی با مشورت پزشک در استخر فقط راه بروند؛ بنابراین به طور کلی کاهش درد و گرفتگی عضلانی، تقویت عضلات، جلوگیری از پوکی استخوان، ارتقا بهداشت پوست و مو و جلوگیری از ایجاد زخم فشاری و... از جمله مزایای آب درمانی است.

منبع مقاله :

خدادادی، سلمان؛ (1395)، آب درمانی، ساری: انتشارات پارسی سرا، چاپ اول

منبع: راسخون

به "افزایش جریان خون و آب درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش جریان خون و آب درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید