بازیکن 15 میلیارد تومانی در لیست خرید استقلال

به گزارش وبلاگ چارگون، تنها 2 بازی تا سرانجام این فصل لیگ برتر به جای مانده است. لیگ بیست و یکم درحالی به سرانجام خود نزدیک می گردد که قهرمان لیگ تعیین شده و بازی ها فقط در انتهای جدول جذابیت بالایی دارد. از مدت ها قبل تیم های لیگ فزونی و به خصوص تیم های بزرگ فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را برای فصل بعد شروع کردند و در حال مذاکره برای جذب نفرات مدنظر خود هستند. یکی از کسانی که طی روز های اخیر به استقلال لینک شده و صحبت های ابتدایی هم برای حضور او در جمع آبی ها صورت گرفته، کاوه رضایی است.

بازیکن 15 میلیارد تومانی در لیست خرید استقلال

کاوه که سابقه یک فصل بازی برای استقلال را در کارنامه دارد، در سال های اخیر در فوتبال بلژیک حضور داشت و در ابتدای حضورش در این کشور هم نمایش های بسیار خوبی از این بازیکن شاهد بودیم. رضایی در حالی از استقلال پیشنهاد دریافت نموده که شنیده ها حاکی از آن است، این بازیکن برای یک فصل چیزی حدود 500 هزار دلار (15 میلیارد تومان) برای استقلال آب خواهد خورد که مبلغ بالایی به شمار میرود. مثلا یامگا که برترین گلزن استقلال در این فصل است، چیزی حدود 350 هزار دلار دریافت خواهد نمود.

نکته جالب در خصوص کاوه این است که این بازیکن در یکی دو فصل گذشته آمار بسیار ضعیفی داشته و عمدتا مصدوم بوده است. کاوه که در این فصل عضو تیم اودهورلی بلژیک بود، در 7 ماه اخیر تنها 5 بار به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت و مجموع دقایق بازی او برای تیمش بسیار پایین است. کاوه رضایی آخرین بار در هفته بیست و پنجم لیگ بلژیک، 10 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و بعد از آن دیگر بازی نکرد. بعلاوه آخرین بازی که کاوه به صورت کامل به میدان رفت،22 نوامبر 2020 و آن هم برای شارلووا بود.

بعلاوه از آخرین گل باشگاهی این بازیکن بیشتر از یکسال می گذرد. یکی دیگر از نکات جالب توجه در خصوص رضایی، اما به مصدومیت های طولانی و پرتعداد این بازیکن برمی گردد که حتی این موضوع باعث شد تا تیم ملی را هم از دست بدهد. رضایی یک مصدومیت قدیمی از ناحیه مچ پا دارد که برخی اوقات هم برای درمانش مجبور می گردد به سراغ یک دکتر هندی در دبی برود. بعلاوه کاوه در سال های اخیر چند باری هم از ناحیه لگن دچار مشکل شد که خیلی به او ضربه زد. رضایی و استقلال هنوز قراردادی برای فصل آینده امضا نکردند و حال باید دید که پایان این بازیکن برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "بازیکن 15 میلیارد تومانی در لیست خرید استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن 15 میلیارد تومانی در لیست خرید استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید