رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان را برای راهنمایی تیم ملی در نظر گرفته ایم

به گزارش وبلاگ چارگون، رئیس فدارسیون فوتبال فرانسه فاش کرد که سرمربی رئال مادرید گزینه اصلی این سازمان برای جانشینی دیدیه دشان است.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان را برای راهنمایی تیم ملی در نظر گرفته ایم

به گزارش وبلاگ چارگون و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بیان کرد که او و همکارانش زیدان زیدان را در صدر گزینه های مورد نظرشان برای راهنمایی خروس ها پس از سرانجام کار دیدیه دشان در این تیم انتخاب نموده اند.

زیدان اواخر فصل گذشته به رئال مادرید برگشت و دومین دوره مربیگری اش در تیمی که با آن قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شد را شروع کرد. او تا سرانجام فصل 2022-2021 با کهکشانی ها قرارداد دارد یعنی همان زمانی که قرارداد دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به سرانجام می رسد.

دشان که از سال 2012 راهنمایی تیم ملی فرانسه را برعهده داشت و سال 2018 با این تیم قهرمان جام جهانی شد، ماه گذشته قراردادش را یک سال تمدید کرد و به این ترتیب تا سرانجام جام جهانی 2020 با این تیم خواهد بود.

لوگرائه درباره برنامه فدراسیون فوتبال فرانسه برای کادر فنی تیم ملی این کشور پس از سرانجام قرارداد دشان به کانال پلاس گفت: روزی که دشان تصمیم به رفتن بگیرد یا قراردادش تمدید نگردد، اگر زیدان در آن موقع آماده باشد، او سرمربی تیم ملی خواهد بود. ما جام جهانی 2022 قطر را پیش رو داریم که دیدیه تا آن موقع هست و شاید بعد از آن هم بمانم. من از الان نمی توانم دباره اینگه در آن موقع چه اتفاقی خواهد افتاد نظر بدهم.

زیدان و دشان سال 1998 به تیم ملی فرانسه برای فتح جام جهانی که فرانسوی ها میزبان آن بودند یاری کردند. دشان دو سال پیش در زمره معدود مربیانی نهاده شد که به عنوان بازیکن و سرمربی قهرمان جام جهانی فوتبال شده اند. زیدان هم سال 2016 به اولین مرد فرانسوی تبدیل شد که به عنوان سرمربی فاتح لیگ قهرمانان اروپا می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان را برای راهنمایی تیم ملی در نظر گرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان را برای راهنمایی تیم ملی در نظر گرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید