شنبه آخرین فرصت داوطلبان در تکمیل ظرفیت کنکور، اعلام مهلت کاردانی ها

به گزارش وبلاگ چارگون، ثبت نام رشته های کارشناسی بدون آزمون برای نیمسال دوم 93-94

شنبه آخرین فرصت داوطلبان در تکمیل ظرفیت کنکور، اعلام مهلت کاردانی ها

به گزارش وبلاگ چارگون، دکتر مجتبی علوی فاضل معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر افزود: سامانه ثبت نام برای رشته های مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 93-94 در ساعت 24:00 روز شنبه 20 دی ماه بسته خواهد شد.

وی افزود: به علاقه مندان توصیه می شود هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و در این تاریخ ثبت نام برای این مقاطع به خاتمه خواهد رسید.

معاون سنجش و پذیرش گفت: هر داوطلب مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می تواند با مراجعه به سایت، ده رشته/محل را براساس علاقه انتخاب و در سایت ثبت کند.

وی در مورد زمان اعلام نتایج پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته گفت: نتایج این مرحله در آخر دی ماه اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان می توانند در بهمن ماه در واحدهای پذیرفته شده ادامه تحصیل دهند.

علوی فاضل درخصوص رشته های کاردانی پیوسته و ناپیوسته گفت: داوطلبان این مقاطع می توانند با مراجعه به سایت در یک واحد دانشگاهی مورد علاقه خود ثبت نام نموده سپس با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت نام در سایت معاونت سنجش و پذیرش، پس از 48 ساعت به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند. آغاز به تحصیل این دسته از متقاضیان نیز از نیمسال دوم سال تحصیلی 93-94 خواهد بود.

داوطلبان فقط تا روز شنبه برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری نیمسال دوم فرصت دارند

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 93 شرکت نموده اند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند. این سامانه روز شنبه 20 دی ماه بسته خواهد شد.

وی گفت: کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 93 مجاز به انتخاب رشته/محل های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی هستند. هر داوطلب تنها امکان انتخاب رشته در گروه آزمایشی ای که در آزمون آن شرکت نموده است را دارد.

علوی فاضل تأکید کرد: هر داوطلب مجاز است در گروه آزمایشی خود علاوه بر نظام تمام وقت با تهیه کارت اعتباری جداگانه در نظام آموزشی پاره وقت نیز انتخاب رشته کند.

وی گفت: برای هر داوطلب امکان انتخاب حداکثر 20 رشته/ محل در یکی از مجموعه های ریاضی- تجربی- انسانی ، براساس گروه آموزشی که آزمون داده است، وجود دارد. داوطلبان نسبت به شرکت در تکمیل ظرفیت آزمون سراسری خود هرچه سریعتر اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شنبه آخرین فرصت داوطلبان در تکمیل ظرفیت کنکور، اعلام مهلت کاردانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شنبه آخرین فرصت داوطلبان در تکمیل ظرفیت کنکور، اعلام مهلت کاردانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید