فردا آزمون جامع گردشگری برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ چارگون، روز آدینه، 15 مرداد ماه جاری از ساعت 9 الی 15/10 آزمون مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و از ساعت 11 الی 30/13 آزمون جامع راهنمایان به صورت سراسری در 26 استان کشور برگزار خواهد شد.

فردا آزمون جامع گردشگری برگزار می گردد

روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ بیان کرد که آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری متشکل از مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت گردی و راهنمایان زمین گردشگری به صورت سراسری در 26 استان و منطقه ها آزاد برگزار می گردد و بیش از 4 هزار داوطلب در آن حضور خواهند یافت .

شرکت کنندگان این آزمون که پیش از این دوره های آموزشی مربوطه را در موسسات تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پشت سر گذاشته اند برای کسب گواهینامه و ورود به بازار کار در صنعت گردشگری به رقابت خواهند پرداخت .

آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری تهران در محل دبیرستان البرز برگزار خواهد شد و هم زمان استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان، یزد و منطقه آزاد کیش برگزارکننده رقابت مذکور خواهند بود .

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر

به "فردا آزمون جامع گردشگری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا آزمون جامع گردشگری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید