مهلت ثبت نام بن خرید کتاب دانشجویان و اعضای هیئت علمی تا انتها نمایشگاه

به گزارش وبلاگ چارگون، ثبت نام برای دریافت بُن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان سراسر کشور ویژه بخش مجازی سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شروع شده و تا سرانجام مهلت نمایشگاه کتاب تهران ادامه دارد.

مهلت ثبت نام بن خرید کتاب دانشجویان و اعضای هیئت علمی تا انتها نمایشگاه

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ چارگون،ثبت نام برای دریافت بُن اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان سراسر کشور ویژه بخش مجازی سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شروع شده و تا سرانجام مهلت7نمایشگاه کتاب تهران ادامه دارد.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان 350 هزار تومان است که از این اندازه 57 درصد، معادل دویست هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان بوده و 43 درصد معادل 150 هزار تومان سهم 8 معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

بعلاوه سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی 600 هزار تومان است که از این اندازه 50 درصد معادل 300 هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و 50 درصد معادل 300 هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

گفتنی است؛ یارانه اعتباری خرید کتاب (بُن کتاب) صرفا در بخش مجازی نمایشگاه کتاب قابل استفاده است.

این یارانه به صورت اعتبار خرید به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می نماید؛ بنابراین برای ثبت نام احتیاج به واریز وجه نیست و سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر خواهد شد.

با توجه به بودجه اختصاص یافته و سقف اعتباری معین شده برای هر استان، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ثبت نام بن خرید کتاب دانشجویان و اعضای هیئت علمی تا انتها نمایشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام بن خرید کتاب دانشجویان و اعضای هیئت علمی تا انتها نمایشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید