موزه طلا در کدام کشور است؟

به گزارش وبلاگ چارگون، موزه ای متفاوت و البته گران قیمت را برای علاقه مندان به تاریخ در این گزارش معرفی می کنیم.

موزه طلا در کدام کشور است؟

باشگا وبلاگ چارگون جوان: حمایت از باستان شناسان یکی از راه های حفاظت از میراث فرهنگی یک کشور است. در طول تاریخ،اقدامات متعددی در قالب حمایت از این قشر صورت گرفته است. به عنوان مثال یک بانک در سال 1934 از یکی ازپروژه های باستان شناسی کلمبیا حمایت کرد و در نتیجه یک موزه شکل گرفت. این موزه که قایق طلای معروف مویزکا (یک اثر هنری مربوط به افسانه الدورادو) را به نمایش گذاشته و با نام موزه طلا شناخته می گردد.

موزه طلا پس از یک دهه فعالیت در اکتبر 2008 گسترش یافت و بازسازی شد. این موزه نزدیک به 55 هزار اثر موزه ای را در خود جای داده است.

افرادی که از بخش توسعه یافته موزه طلا بازدید می نمایند، می توانند 6 هزار قطعه از آثار موزه ای موجود در این موزه را ببینند.

اتاق اصلی موزه طلا با نام مردم و طلا در کلمبیا قبل از اسپانیا شناخته می گردد. در این اتاق کار های آثار طلایی از فرهنگ های مختلف ساکن کلمبیا قبل از رسیدن استعمارگران اسپانیایی در داخل محفظه های شیشه ای به نمایش گذاشته شده است.موزه طلا به بخش های مختلفی تقسیم شده تا بتواند آثار مرتبط به هر کدام از فرهنگ های ساکن کلمبیا را به صورت جداگانه در معرض دید عموم قرار بدهد.

بازدیدنمایندگان در انتهای این بخش در اتاق سودآوری به وسیله فیلم های هنری با مهمترین قطعات طلای موزه آشنا می شوند.

منبع: توریسم آنلاین

به "موزه طلا در کدام کشور است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه طلا در کدام کشور است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید