اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی از سوی شرکت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

به گزارش وبلاگ چارگون، شرکت بازرسی فنی پارس آزمای جامع، از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، پیروز به اخذ گواهینامه بین المللی ISO/IEC 17025 شد.

اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی از سوی شرکت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

به گزارش گروه استان های وبلاگ چارگون، حمیدرضا محمدیان سمنانی، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: شرکت بازرسی فنی پارس آزمای جامع، از شرکتهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، پیروز به اخذ گواهینامه بین المللی ISO/IEC 17025 شد.

محمدیان سمنانی مطرح نمود: این شرکت به مدیر عاملی مهندس زهره گیلوری، از شرکت های فعال و پویا در پارک علم و فناوری دانشگاه است که به عنوان آزمایشگاه مرجع و اکرودیته در کشور، در زمینه تست پروفیل های در و پنجره UPVC، لوله های برق، آب و فاضلاب UPVC، شناخته شده و فعال است.

حمیدرضا محمدیان سمنانی اضافه کرد: این شرکت چندی پیش نیز پیروز به اخذ گواهینامه انجام تست های حساس و منحصر به فرد IP CODE & IK CODE شد و اکنون با اخذ گواهینامه ISO/IEC 17025 به عنوان یک آزمایشگاه بین المللی در سطح کشور، معرفی و شناخته خواهد شد.

زهره گیلوری، مدیرعامل شرکت بازرسی فنی پارس آزمای جامع درباره شرایط اخذ این گواهینامه گفت: برای رسیدن به الزامات سختگیرانه و تخصصی این استاندارد جهانی و تجهیز آزمایشگاه ها، احتیاج به کار سیستمی و تیمی دقیق و فنی و منابع اقتصادی زیاد داشتیم که با کوشش همکاران و حمایت های پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان این هدف محقق شد.

زهره گیلوری اضافه کرد: این گواهینامه، آزمایشگاه شرکت پارس آزمای جامع را به عنوان یک آزمایشگاه بین المللی معرفی می کند که گزارشات صادره از آن با نتایج معتبر، در کلیه کشور های استفاده کننده از این استاندارد به رسمیت شناخته می گردد و قدمی مؤثر در جهت صرفه جویی ارزی، برای تست قطعات و مواد، در صنعت کشور خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بازرسی فنی پارس آزمای جامع با بیان اینکه این گواهینامه از سوی سازمان استاندارد و مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران صادر شده و اعتبار آن دو سال است توضیح داد: چنانچه بتوانیم از حمایت های اقتصادی نهاد های حمایتی، برخوردار شویم، توسعه این آزمایشگاه و خدمت بیشتر به صنعت کشور در برنامه آینده ما قرار خواهد داشت.

وی اضافه کرد: طی ممیزی نهایی که در آذر ماه امسال به وسیله ممیزان انجام پذیرفت، این آزمایشگاه توانست صلاحیت خود را اثبات کرده و فرایند ارزیابی را بدون عدم انطباق در الزامات فنی و مدیریتی با پیروزیت به خاتمه رسانده و پیروز به اخذ گواهینامه استاندارد ISO/IEC 17025 گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی از سوی شرکت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی از سوی شرکت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید