معرفی آموزشگاه های هوانوردی کشور

به گزارش وبلاگ چارگون، خلبانی شغلی پرهیجان و البته پرطرفدار است، اما اغلب مردم روش ورود به این حرفه را به درستی درک نکرده اند. بسیاری از مردم تصور می کنند که تنها راه آموزش خلبان و ورود به این حرفه، ثبت نام در ارتش و شرکت در آزمون های آن است. اما این تصور غلطی است که به دلیل عدم اطلاع رسانی درست در بین مردم وجود دارد. در واقع اشخاص از طریق آموزش خلبانی موسسات معتبر هوانوردی هم امکان خلبان شدن را دارند.

معرفی آموزشگاه های هوانوردی کشور

به گزارش وبلاگ چارگون بنابر اعلام همگردی، شغل خلبانی از جمله مشاغلی است که با وجود سختی های فراوان آن، هنوز طرفداران خاص خود را دارد. افرادی که علاقمند به ورود حرفه خلبانی هستند باید علاوه بر شرایط ایده آل جسمی برای این کار، مراکز معتبر برای ورود به این شغل را بشناسند. همانطور که گفته شد، برای ورود به کار خلبانی اشخاص علاقمند از طریق ثبت نام در دوره آموزش خلبانی مراکز معتبر آموزشی که زیر نظر سازمان هواپیمایی کشور هستند، باید اقدام کنند. این آموزشگاه ها در شهرهای مختلف کشور وجود دارند و مشغول به فعالیت هستند.

برای خلبان شدن چه مدارکی مورد نیاز است؟

هر فردی برای خلبان شدن، بعد از داشتن شرایط جسمی مورد نیاز این شغل، باید مدرک هایی از جمله پی پی ال، مدرک سی پی ال و آی آر را داشته باشد. حتی دختران ایرانی هم این امکان را دارند تا در رشته خلبانی آموزش ببینند و در این حرفه مشغول به کار شوند. البته شرایط پذیرش در این شغل فرق دارد و شرکت های هواپیمایی بسته به نیاز خود، برای این شغل از همین مراکز آموزشی معتبر درخواست خلبان می دهند.

افرادی که در کلاس های موسسه هوانوردی مورد پذیرش و معتبر شرکت داشته باشند و در آزمون های تئوری این مجموعه ها نمره لازم را کسب کنند، برای این شغل به شرکت های هواپیمایی معتبر معرفی خواهند شد. خیلی از این آموزشگاه های معتبر به صورت آنلاین امکان ثبت نام در کلاس خلبانی را فراهم کرده اند. ضمن اینکه اشخاص علاقمند می توانند هزینه آموزش خلبانی را به صورت آنلاین مشاهده و در صورت تمایل برای ثبت نام اقدام کنند. در ادامه دو مجموعه معتبر در زمینه آموزش هوانوردی به علاقمندان این حرفه معرفی خواهند شد.

موسسه مدیریت هوانوردی آنا

موسسه مدیریت هوانوردی آنا با توجه به داشتن مدیران توانمند و متخصص به دانش روز هوانوردی با تمرکز بر اجرای دوره های تخصصی صنعت هوانوردی، به عنوان یکی از برترین برندهای آموزشی در حیطه مدیریت هوانوردی در کشور شناخته می شود. این مرکز متشکل از مدیران متخصص در صنعت هوانوردی و همچنین اعضای هیئت هوانوردی و ارائه خدمات مشاوره و کارشناسی به DBA و MBA علمی دانشگاه ها است.

موسسه مدیریت هوانوردی آنا برگزارکننده دوره های شرکت های هواپیمایی در زمینه های مختلف است.

موسسه هوانوردی دانش پرواز ایرسا

موسسه آموزشی دانش پرواز ایرسا AIRSA AERONAUTICAL KNOWLEDGE INST با تدریس اساتید برجسته صنعت هوانوردی ایران به صورت مجازی و حضوری از علاقمندان به حوزه های مختلف هوانوردی از قبیل خلبانی، مهمانداری، دیسپچری، تایپ هواپیما، دوره عالی هوانوردی ثبت نام به عمل می آورد. همچنین مجموعه ایرسا تخفیف ویژه ای را برای کارکنان صنعت هوانوردی در نظر گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام پیام به ادمین @flyairsa مراجعه کنید.

شماره های تماس:

09108806417

09107663205

09125430469

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "معرفی آموزشگاه های هوانوردی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی آموزشگاه های هوانوردی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید