افزایش شانس پرداخت پیروز با درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی

به گزارش وبلاگ چارگون، درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی که از محصولات شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان یا همان دیجی پی است، درکنار دیجی کالا، به ده ها استارتاپ و کسب وکار آنلاین دیگر هم خدمات عرضه می نماید که از میان آن ها می توان به فیدیبو، مایکت و کمدا، پاتوق و سیب اپ اشاره نمود.

افزایش شانس پرداخت پیروز با درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی

درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی همان درگاه پرداختی است که دیجی کالا برای تراکنش های اقتصادی خود از آن استفاده می نماید. این درگاه هوشمند به درگاه های پی اس پی های (PSP) سداد، به پرداخت ملت، ایران کیش، سامان، پارسیان، پاسارگاد و پرداخت نوین متصل است.

هدف اصلی شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان از طراحی درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی، افزایش احتمال پیروزیت پرداخت آنلاین و بالابردن تعداد تراکنش های اقتصادی پیروز در فروشگاه های اینترنتی است. طبق آمار به دست آمده، پرداخت های پیروز دیجی کالا پس از راه اندازی درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی حدود 2درصد افزایش یافته است.

اکنون و بنابر اعلام دیجی پی، درگاه پرداخت هوشمند این شرکت قرار است در اختیار همه متقاضیانی قرار بگیرد که صاحب فروشگاه اینترنتی و کسب وکار آنلاین در سطح کشور هستند. متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت دیجی پی، اطلاعات بیشتری نسبت به ثبت نام و دریافت درگاه پرداخت کسب نمایند. اما درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی چگونه کار می نماید و چه تفاوتی با درگاه های پرداخت معمولی دارد؟

درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی به شش درگاه پرداخت معتبر، یعنی شرکت های پرداخت الکترونیک سداد، به پرداخت ملت، ایران کیش، سامان، پارسیان، پاسارگاد و پرداخت نوین آرین متصل است. دیجی پی با پایش عملکرد آن ها در لحظه، برترین و سریع ترین درگاه پرداخت را برای کاربر آماده می نماید. این درگاه ویژگی های دیگری هم دارد که بعضی از آن ها عبارتند از:

. پایش لحظه ای عملکرد درگاه های پرداخت و امتیازدهی بر پایه عملکرد آن ها

. توزیع هوشمند تراکنش ها به صورت لحظه ای بین درگاه های پرداخت شرکت های مختلف

. امکان توزیع تراکنش ها بین حساب های بانکی مختلف برای کسب وکارهایی که به توزیع عایدی بین حساب های مختلف احتیاج دارند

. بی احتیاجی کسب وکارها از مذاکره با پس اس پی های (PSP) مختلف و تعامل و ارائه مدارک تنها به یک شرکت

. عرضه راهکارهای نوآورانه پرداخت به صورت شخصی سازی شده برای فروشگاه های اینترنتی

. عرضه خدمات بازگشت وجه در سیستم پرداخت کشوری با قابلیت پردازش چند ده هزار درخواست بازگشت وجه در طول روز، به حساب، کارت و کیف پول کاربران به صورت هوشمند.

. پشتیبانی شبانه روزی درگاه پرداخت هوشمند با استفاده از گروه کارشناس های خبره در این حوزه.

. ارائه خدمات گزارش گیری جامع برای تمامی درگاه ها در قالب پنل یکپارچه پذیرندگان

درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی عملکرد شش درگاه پرداخت مذکور را به صورت لحظه ای ارزیابی می نماید. بنابر معیارهای مختلف از جمله سرعت پاسخگویی و نرخ خطا به این درگاه ها امتیاز داده و برترین درگاه را بر پایه امتیازها انتخاب می نماید. سپس هم حجم تراکنشی متناسب با آن امتیاز به سوی آن درگاه و سایر درگاه های پرداخت راهنمایی می نماید.

در واقع الگوریتم هوشمند دیجی پی کیفیت عملکرد درگاه های مختلف را آنالیز نموده و امتیاز هرکدام را تا زمان برطرف مشکل کاهش می دهد. در نتیجه این فرایند، حجم تراکنش ها بین درگاه ها توزیع شده و احتمال پرداخت پیروز به وسیله کاربر یا مشتری فروشگاه اینترنتی افزایش می یابد.

همه پایانه ها و حساب های درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی به نام صاحب فروشگاه اینترنتی طرف قرارداد هستند؛ یعنی دیجی پی واسط اقتصادی نیست و مانند درگاه پرداخت مستقیم عمل می نماید. هنگام تسویه حساب هم رویه ای مانند درگاه های مستقیم دارد و تسویه را طبق سیکل شاپرک انجام می دهد.

از آنجا که درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی درگاه واسط نیست و وظیفه راهنمایی تراکنش ها به سوی درگاه های مختلف را دارد، همه مدارک ثبت قرارداد با شرکت های پی اس پی، ازجمله نماد اعتماد الکترونیک، برای استفاده از درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی هم الزامی هستند.

صاحبان فروشگاه های اینترنتی و کسب وکارهای آنلاین، می توانند فرم درخواست درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی را در وب سایت این شرکت پر نمایند. کارشناس های دیجی پی بعد از آنالیز شرایط وب سایت مربوطه، تماس گرفته و اطلاعات و مدارک لازم را با ایشان در میان می گذارند.

متقاضیان استفاده از درگاه دیجی پی، این امکان را دارند تا طی مدت آماده سازی درگاه هوشمند، در محیط آزمایشی دیچی پی، مستندات فنی را پیاده سازی نموده و تراکنش های آزمایشی انجام بدهند تا از چگونگی عملکرد درگاه پرداخت اطمینان حاصل نمایند.

انجام عملیات پرداخت، مهم ترین بخش فرآیند فروش در فروشگاه است. عدم پیروزیت تراکنش، مشتری را از ادامه خرید و کوشش مجدد مأیوس می نماید. درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی با توزیع هوشمندانه تراکنش ها روی درگاه های مختلف بر پایه عملکردشان، نرخ تراکنش های پیروز را افزایش داده و منجر به رضایت بیشتر مشتری و همین طور صاحب کسب وکار می گردد.

م. خ

منبع: ایرنا زندگی

به "افزایش شانس پرداخت پیروز با درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شانس پرداخت پیروز با درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید