10 مدل کلید لمسی هوشمند مدرن و زیبا بهمراه پریز ست کریستالی

به گزارش وبلاگ چارگون، این روزها دنیای ما در حال مدرن تر شدن است. خانه های نوساز و ساختمان های شیک و مجلل همگی بصورت هوشمند و با امکانات بی نظیر ساخته و آماده ارائه به مشتریان می شوند. یکی از مهمترین و مجذوب کننده ترین ویژگی های یک خانه و ساختمان هوشمند وجود کلید لمسی هوشمند بجای کلید های مکانیکی و قدیمی است.

10 مدل کلید لمسی هوشمند مدرن و زیبا بهمراه پریز ست کریستالی

مشاوره سریع هوشمند سازی و خرید کلید لمسی : 02122141548 - 09103138438

کلید لمسی هوشمند چیست؟

کلید لمسی هوشمند همانطور که از نام آن پیداست بجای آنکه مکانیکی باشد و با فشار انگشت روشن و خاموش شود، لمسی است. این محصولات علاوه بر اینکه بصورت تاچ کار میکنند قابل کنترل از طریق اپلیکیشن خانه هوشمند و حتی ریموت کنترلر هم هستد. مثلا شما میتوانید در حالی که در اتاق نشسته اید، وارد اپلیکیشن خود در گوشی موبایلتان شوید و چراغ های هال و پذیرایی را خاموش کنید یا از همانجا و با فشار یک دکمه روی موبایلتان، پرده های خانه را باز کنید!

خارجی بخریم یا ایرانی؟

وقتی صحبت از کلید و پریز شیک و مدرن هوشمند به میان می آید، احتمالا اولین چیزی که نظر ما را به خود جلب می کند این است که بالاخره خارجی بخریم یا ایرانی؟

سوال خوبی است و برای پاسخ دادن به آن باید تمام جوانب را بررسی کرد. درباره خرید محصولات خارجی حوزه هوشمند سازی ساختمان نکات مهم زیر را باید در نظر گرفت:

  • محصولات خارجی (مثلا برند اشنایدر (محصولات با کیفیتی دارد اما قیمت آن بسیار بالاست.
  • محصولات خارجی در ایران کنندگی ندارند و در صورت بروز کوچکترین مشکل، تعمیرات آنها ممکن است به شدت سخت باشد.
  • بسیاری از کالاهای خارجی در این زمینه نیازمند عبور از تحریم هاست. مثلا در رابطه با استفاده از اپلیکیشن آنها یا اتصال به مودم ها

بنابراین در حال حاضر به نظر می رسد که بهترین گزینه استفاده از محصولات تولید داخل است. چون هم قیمت های به صرفه تری دارند و هم کنندگی های متفاوت در داخل ایران، خدمات پس از فروش آنها را ارائه می دهند.

آیا برای نصب کلید لمسی، به برق کشی و سیم کشی تازه نیاز داریم؟

خیر. به هیچ عنوان. بسیاری از برند های کلید لمسی هوشمند هیچ نیازی به سیم کشی دوباره ندارند. مثلا تمام محصولات شرکت کلید پریز لمسی ایرانی گیلسا فقط نیازمند استفاده از یک فاز و یک نول هستند.

البته بعضی از شرکت های دیگر نیز کلید هایی با امکانات مشابه تولید می کنند اما اگر به دنیای هوشمند سازی ساختمان وارد می شوید، مطمئن شوید که شرکتی که از آن خرید می کنید این موارد را داشته باشد:

  • گارانتی داشته باشد
  • خدمات پس از فروش داشته باشد
  • تولید کننده باشد و صرفا واردات نکرده باشد
  • دفاتر کنندگی متعدد در تهران و شهرستان ها داشته باشد.
  • در پاسخگویی به نیاز مشتریان سریع باشد.

چند نوع کلید لمسی داریم؟

کلید های لمسی به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:

  1. کلید تاچ (لمسی) ساده : این مدل ها صرفا با لمس کار می کنند.
  2. کلید هوشمند WIFI : این محصولات هوشمند هستند و از طریق وایفای کار میکنند.
  3. کلید هوشمند ریموتی WIFI : این محصولات علاوه بر اپلیکیشن خانه هوشمند با ریموت نیز قابل کنترل هستند.

برای دیدن 10 مدل کلید لمسی هوشمند مدرن آماده هستید؟

  • کلید لمسی هوشمند مدرن مالی (ارزان)

این نوع از محصولات که جز محصولات به نسبت ارزان تر هستند، با همان کارکرد اما قیمت مناسب تر در بازار موجود هستند. کلید لمسی هوشمند مدل Eco گیلسا، با قاب ها و فریم های همرنگ بدنه تولید شده اند و می توانند در دکوراسیون ها و طراحی های داخلی مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار بگیرند. در تصویر زیر تعدادی از این محصولات را می بینید:

  • کلید لمسی هوشمند بدون فریم مدل PRO

یکی از بهترین پیشنهاد ها برای دکوراسیون های مدرن و لاکچری، قطعا همین نوع از کلید پریز های شیک و زیبا هستند. این مدل که بصورت کاملا بومی و در ایران تولید می شود را میتوان با کریستال گرمادیده و یا حتی با پلکسی گلس سفارش داد. رنگ شیشه، نوع آیکون ها و بسیاری از ویژگی های دیگر این محصولات قابل شخصی سازی و سفارشی سازی است. در تصویر زیر می توانید نمونه هایی از این مدل را ببینید.

  • کلید لمسی هوشمند کادری مدل Combo

به طور کلی Combo کردن و تلفیق کردن کلید ها و پریز ها و تولید چنین محصولاتی به شدت سخت است و نیازمند تکنولوژی قوی است. مکانیزم های Combo طوری طراحی شده اند که خریداران را از قطاری کردن کلید و پریز ها راحت کنند و علاوه بر زیبایی بی نظیر، کارایی متفاوتی را نیز به مشتریان ارائه دهند. در تصویر زیر می توانید نمونه هایی از این مدل را که هم بصورت افقی و هم به صورت عمودی ارائه می شوند را ببینید. این محصول تولید انحصاری است.

  • کلید لمسی هوشمند عمودی مستطیل

دکوراسیون کلاسیک، نئو کلاسیک، مدرن و لاکچری. هر نوع از دکوراسیون که داشته باشید این محصولات متعلق به شماست. طراحی این محصولات بصورت انحصاری است و با الهام از طراحی های قوی و مستطیلی تولید شده است و به سادگی در دکور های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از کلید پریز شیک و مدرن، درست همانند سایرین بصورت مالتی تاچ تولید شده اند. طراحی آیکون ها و استفاده از آیکون های مختلف، شخصی سازی و ایجاد تغییر در بخش های متغیر، یا combo کردن آنها نیز به سادگی و به سفارش خریداران قابل انجام است. در تصویر زیر میتوانید نمونه هایی از آنها را ببینید:

قیمت کلید پریز لمسی ایرانی:

برای مصرف کنندگان، قیمت کلید پریز لمسی ایرانی یکی از مهمترین فاکتور هاست. درواقع وقتی قرار است یک خانه هوشمند شود و در آن از این تکنولوژی استفاده شود، یکی از مهمترین موضوعات برای رسیدگی، یافتن بهترین قیمت در کنار بالاترین کیفیت است. اما قیمت به چه عواملی بستگی دارد؟

  • تکنولوژی طراحی و تولید
  • مواد اولیه استفاده شده در ساخت
  • نوع تاچ (مثلا سینگل تاچ بودن یا مالتی تاچ بودن)
  • امکان اتصال به اینترنت و Sync شدن با سایر محصولات مجهز به IOT

تمام عوامل گفته شده می توانند در قیمت تاثیر گذار باشند. درواقع محصولی که خریداری می شود باید هم از نظر قیمت مناسب و هم ارزنده باشد. به طور کلی میتوان گفت به ازای هر 1 مترمربع از ساختمان چیزی میان 100 تا 150 هزار تومان هزینه برای هوشمند سازی نیاز است. مثلا یک واحد 100 متری را می توان فقط با عددی مابین 8 تا 12 میلیون تومان به کلید تاچ مجهز نمود.

آینده در دستان اینترنت :

اگر کمی به روند رشد استفاده از اینترنت نگاه کنیم، خواهیم دید که آینده در دستان این فناوری شگفت انگیز است. حرکت به سوی اینترنت اشیا و هوشمند سازی خانه قطعا یکی از روش های همگام شدن با این رشد روز افزون است.

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق

به "10 مدل کلید لمسی هوشمند مدرن و زیبا بهمراه پریز ست کریستالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مدل کلید لمسی هوشمند مدرن و زیبا بهمراه پریز ست کریستالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید