الهویی: بازی با پدیده را باید بر اساس اشتباه داور تحلیل کرد

به گزارش وبلاگ چارگون، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص شکست این تیم مقابل پدیده توضیحاتی را اعلام کرد.

الهویی: بازی با پدیده را باید بر اساس اشتباه داور تحلیل کرد

به گزارش ، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از شکست تیمش مقابل پدیده در نشست خبری بعد از مسابقه، گفت: ابتدا به پدیده تبریک می گویم. بهتر است در مورد نیمه دوم و 11 نفره دفاع کردن تیم پدیده در محوطه جریمه صحبت کنم. باید از اشتباهی حرف بزنم که فرایند بازی را تغییر داد. چگونه هنوز کمیته داوران و مسئولان قبول ندارند یک داور اشتباه نموده، اما بعد از بازی ما و نساجی تمام کارشناسان در مورد آن اشتباه صحبت کردند و روی حرف ما صحه گذاشتند.

او اضافه کرد: تمام کارشناسان اعتقاد داشتند یک پنالتی اشتباه در بازی با نساجی برای تیم ما گرفته نشده است. وقتی این داور هنوز قبول ندارد در آن صحنه اشتباه نموده، جهت به این سمت می رود که در جریان نیمه دوم، وقتی سوار بر بازی هستیم و حریف در حال دفاع کردن است، یک صحنه واضح را پنالتی نمی گیرد. جریان این بازی را باید بر اساس اشتباه داور تحلیل کرد. البته قلعه نویی با مقصران گل دریافت شده برخورد خواهد نمود.

الهویی ادامه داد: از کمیته داوران خواهش می کنیم عدالت را رعایت نمایند. دوستان در کمیته انضباطی از حرف من سوء برداشت ننمایند، زیرا ما فقط خواهان عدالت هستیم. نمی خواهم با این صحبت ها برد پدیده را زیر سوال ببرم، امیدوارم آن ها با پیروزی های دیگر باعث خوشحالی مردم مشهد شوند. گل گهر هم تیمی است که طرفدار دارد بنابراین یک میزان عدالت را رعایت کنید.

او در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر به علت بازی های تیم ملی در رقابت های انتخابی جام جهانی، گفت: یک بخشی از این تعطیلات ناخواسته است و بخشی دیگر به خاطر فشار هایی است که بعضی باشگاه ها به سازمان لیگ تحمیل کردند. ما باید این تحمیل ها را بپذیریم، اما امیدوارم سازمان لیگ بداند با این تعطیلی ها کیفیت لیگ کاهش پیدا می نماید و این موضوع اصلا به نفع لیگ و تیم ملی نخواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "الهویی: بازی با پدیده را باید بر اساس اشتباه داور تحلیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهویی: بازی با پدیده را باید بر اساس اشتباه داور تحلیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید