تیم ملی فوتسال با شعار جوان گرایی، پیر شد

به گزارش وبلاگ چارگون، تیم ملی فوتسال ایران با میانگین سنی 27.5 سال، سومین تیم پیر مسابقات داخل سالن آسیایی است.

تیم ملی فوتسال با شعار جوان گرایی، پیر شد

به گزارش وبلاگ چارگون، تیم ملی فوتسال ایران در حالی برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا در ترکمنستان به سر می برد که سرمربی تیم ملی پیش از اعزام اعلام نموده بود تیم را نسبت به جام جهانی جوان تر نموده است اما با انتشار میانگین سنی تیم های شرکت نماینده در این مسابقات معین شد، فوتسال ایران سومین تیم پیر حاضر در بازی های داخل سالن است.

تیم ملی ایران بعد از امارات و مالدیو، با 27.5 سال، در حالی به این رقابت ها اعزام شده که تیم های رقیب همچون ژاپن و تایلند، جوان تر شده اند. ژاپن با میانگین سنی 23 سال و 3 ماه و تایلند با 24 سال و 4 ماه، از این مسابقات برای تجربه اندوزی بازیکنان جوانشان استفاده می نمایند. این در حالی است که فوتسال ایران با سابقه 11 قهرمانی آسیا و مدال برنز جهانی، نگرانی از دست دادن مدال طلای بازی های داخل سالن را دارد.

البته چهره های جدیدی در این مسابقات به تیم ملی تزریق شده اند که سابقه جام جهانی را ندارند اما چندان هم جوان نیستند. بازیکنان 28 و 26 ساله در حالی اخیرا به تیم ملی اضافه شده اند که بسیاری از کارشناسان معتقد بودند باید تعدادی از بازیکنان تیم ملی امید همراه تیم ملی به ترکمنستان می رفت اما حتی یک بازیکن هم از امیدها در تیم ناظم الشریعه به چشم نمی خورد.

شیوه عجیب جوان گرایی در تیم ملی در حالی از سوی ناظم الشریعه اجرا می گردد که فوتسال ایران با میانگین سنی 25 سال در جام جهانی 2016 به مقام سومی دست یافت و حال بعد از گذشت یک سال، 1.5 سال پیرتر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تیم ملی فوتسال با شعار جوان گرایی، پیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی فوتسال با شعار جوان گرایی، پیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید