اولین واکنش آمریکا به سقوط هواپیما در افغانستان

به گزارش وبلاگ چارگون، یک مقام ارشد ستاد فرماندهی مرکزی تروریست های آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) گفت که تحقیقات درباره سقوط یک فروند هواپیما در افغانستان شروع شده است.

اولین واکنش آمریکا به سقوط هواپیما در افغانستان

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ چارگون به نقل از آسوشیتدپرس، در پی سقوط یک فروند هواپیما در نزدیکی شهرستان ده یک ولایت غزنی افغانستان و انتشار اخباری درباره آمریکایی بودن این هواپیما، سرلشکر بث ریوردان از مقامات ارشد ستاد فرماندهی مرکزی ترویست های آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) خاطرنشان کرد که تحقیقات درباره سقوط این هواپیما در جریان است.

این فرمانده نظامی آمریکایی از ارائه جزئیات بیشتر درباره سقوط هواپیما در ولایت غزنی افغنستان خودداری نموده است و حتی مستقیماً تأیید ننموده است که این هواپیما متعلق به نیروهای آمریکایی مستقر در آمریکا بوده است. با این حال تصاویر منتشر شده از محل حادثه حاکی از این است که احتمالاً هواپیمای حادثه دیده یک فروند بومباردیر E-11A متعلق به نیروی هوایی آمریکا است؛ هواپیمایی که از آن برای گشت و شناسایی الکترونیکی بر فراز افغانستان استفاده می گردد.

ساعاتی پیش رسانه ها و مقامات افغانستانی از سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری در نزدیکی شهرستان ده یک ولایت غزنی خبر دادند، اما در ادامه شرکت هواپیمایی آریانا افغانستان خاطرنشان کرد که هواپیمای حادثه دیده متعلق به این شرکت نبوده و هیچ یک از هواپیماهای این شرکت امروز دچار حادثه نشده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اولین واکنش آمریکا به سقوط هواپیما در افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش آمریکا به سقوط هواپیما در افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید