این ایده ها در چیدمان منزل قدیمی شده اند

به گزارش وبلاگ چارگون، گاهی ممکن است چیدمان خانه خود را عوض کنید اما بعد از آن متوجه شوید که این ایده ها مناسب خانه شما نبوده است. چگونه از رخ دادن این اتفاقات جلوگیری کنیم.

این ایده ها در چیدمان منزل قدیمی شده اند

شاید برای شما هم پیش آمده که دکوراسیون خانه خود را تغییر داده باشید اما همواره تعدادی وسیله هست که فقط یک بار از آن ها استفاده نموده و سال های سال است که در انباری یا کمد دیواری خاک می خورند. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان بدترین ایده های دکوراسیون منزل می پردازیم.

بدترین ایده های دکوراسیون منزل

در ادامه به معرفی این ایده ها می پردازیم تا دیگر به سراغ آن ها نروید و وسایل انبار شما بیش از حد نگردد.

سقف ها و دیوارهای آرتکس از بدترین ایده های دکوراسیون منزل

این دیوارها در دهه های 50 و 60 شمسی بسیار مورد توجه بودند اما در حال حاضر دیگر محبوب نیستند و تمایلی برای استفاده از آن ها وجود ندارد. اگر بخشی از این دیوارها آسیب ببیند به سختی می توانید آن را تعمیر کنید. بعلاوه این دیوارها با آزبست ساخته می شوند و می توانند بیماری های ریه را افزایش دهند.

حمام هایی با رختکن فرش شده

این ایده تا دهه 70 شمسی بسیار پرطرفدار بوده و راهکاری برای لوکس کردن دکور منزل به شمار می رفت. علت ترند شدن این ایده، کاربردی شدن فضای رختکن منزل است.

نوشتن نقل قول روی دیوار از بدترین ایده های دکوراسیون منزل

از اواخر سال 2010 میلادی ساخت کلمات با متریال ساختمانی روی دیوار وارد دکوراسیون داخلی شد. تصور کنید به خانه ای وارد می شوید و اولین چیزی که می بینید یک جمله است، زندگی کنید، عشق بورزید و بخندید. چنین جملاتی بر روی دیوار خانه ها حس اجبار در اطاعت را به افراد منتقل نموده و به هیچ شکلی نمی تواند مناسب خانه ای باشد که در آن زندگی می کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این ترفندها خانه را گران تر نشان می دهد سر بزنید.

حلقه های حصیری تزیینی

این حلقه ها معمولا به دسته در آویزان می شدند و زیر حوله یا لباسی که روی دسته در قرار می گرفت گم می شدند. برخی از افراد هم حلقه حصیری را با گل و گیاه تزیین می کردند و آن را با یک میخ ریز به در آویزان می کردند. استفاده از گل و گیاهان مصنوعی باعث ایجاد انرژی منفی در خانه می گردد. در آویزان کردن آن ها زیاده روی نکنید.

دیوارهای فرش شده یا بافت دار از بدترین ایده های دکوراسیون منزل

در دوره ای قاب کردن قالیچه های دست بافت یا نصب فرش های دستبافت به دیوار مد شده و در همه خانه ها به چشم می خورد. در ادامه آن از دیوارهای بافت دار، مثل کاغذ دیواری هایی با طرح های شلوغ یا پوشش های دیوار الیاف دار، مورد توجه نهاده شد. استفاده از این ایده ها خانه را بسیار کوچک و دلگیر می نماید.

مبلمان اکریلیک پلاستیکی

در دهه 80 شمسی استفاده از مبلمان پلاستیکی و اکریلیک مد بود. در آن دوران میز کنار مبلی تا صندلی های میز غذاخوری را با اکریلیک می ساختند. درست است که در آن روزها مبلمان اکریلیک مد شده بود اما همواره مبلمان پلاستیکی مقرون به صرفه و بی کیفیت به نظر می رسند، به همین علت این مبلمان هم در بین بدترین ایده ها در دکوراسیون منزل به شمار می روند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با شلوار جین برای میزها روکش زیبا بدوزید +ویدیورا بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این ایده ها در چیدمان منزل قدیمی شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ایده ها در چیدمان منزل قدیمی شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید