بارانی: جدایی ام از شاهین بوشهر کاملاً قانونی است، از مسئولان شاهین بوشهر ناراحتم

به گزارش وبلاگ چارگون، محمدصادق بارانی، هافبک پیشین تیم فوتبال شاهین بوشهر تأکید کرد که جدایی اش از این تیم به صورت قانونی انجام شده است.

بارانی: جدایی ام از شاهین بوشهر کاملاً قانونی است، از مسئولان شاهین بوشهر ناراحتم

محمدصادق بارانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ چارگون، درباره جدایی اش از باشگاه شاهین که به شکایت و اعتراض این باشگاه منجر شده است، گفت: در قراردادم بندی داشتم که اگر تا انتها نیم فصل اول 50 درصد پولم را نگیرم می توانم جدا شوم و براساس همین بند در نهایت شاهین را ترک کردم. من زمانی قراردادم را فسخ کردم که فصل نقل وانتقالات شروع شده بود، ولی با این حال در ملاقات برابر سپاهان هم برای شاهین بازی کردم. من با سرمربی تیم هم صحبت کردم و میشو را در جریان قرار دادم. او هم گفت که حق با من است و می توانم جدا شوم، ولی از من خواست که در مسابقه جام حذفی برابر نفت مسجدسلیمان بازی کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: من می توانستم قبل از بازی با سپاهان جدا شوم، ولی در این بازی برای شاهین به میدان رفتم و مقابل نفت مسجدسلیمان هم در جام حذفی در میدان حاضر شدم. بعد از آخرین بازی هم صبر کردم، ولی دریافتی ام به 50 درصد نرسید. در نهایت هم قراردادم را فسخ کردم که این اقدام کاملاً قانونی بود. فردا هم جلسه کمیته مشخص شرایط برگزار می گردد. کارهایم را به وکیلم سپردم و امیدوارم مشکلاتم رفع گردد.

هافبک پیشین تیم فوتبال شاهین بوشهر در انتها توضیح داد: من از مدیران شاهین که انسان هایی کاربلد و سالم هستند توقع نداشتم که روی اقدام قانونی من شکایت نمایند و از آنها بایت این موضوع ناراحت هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بارانی: جدایی ام از شاهین بوشهر کاملاً قانونی است، از مسئولان شاهین بوشهر ناراحتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارانی: جدایی ام از شاهین بوشهر کاملاً قانونی است، از مسئولان شاهین بوشهر ناراحتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید