پرکاربردترین سایبان باغ ویلا را بیشتر بشناسید

به گزارش وبلاگ چارگون، از گذشته تا کنون مردم از چهارچوب مکان دنجی مانند باغ انتظار کسب آسایش و آرامش را داشته اند؛ به همین علت در اغلب مواردی که مسئله ای جسمی و روحی دارند به این پناهگاه امن فرار می نمایند. درگذشته مردم تنها به داشتن یک فضای سبز جهت گذراندن اوقات فراغتشان قناعت می کردند؛ البته درگذشته این روش و ذهنیت سبکی رایج بود، اما آیا مقاومت در برابر تولیدات هوشمندانه، شکیل و متنوع عصر فنّاوری امکان پذیر است؟!

پرکاربردترین سایبان باغ ویلا را بیشتر بشناسید

ضرورت توجه به آسایش جسم و روان شما عزیزان، شرکت ساینا را موظف نموده است، تا نظری به سازه های چادری عجین شده با فنّاوری ویلا یعنی سایبان باغ ویلا داشته باشد. این مقاله از مجموعه مقالات سازه چادری ساینا در راستای شناخت انواع سایبان باغ ویلا و تصمیم گیری صحیح جهت تهیه این محصول است.

سایبان ویلا چیست؟

شنیدن کلمه سایبان حس آرامش، رهایی از گرمای آزاردهنده، درامان ماندن از عوامل جوی مانند بارش ریزگردها، برف، باران و… را در ما تقویت می نماید. به نظر کاملاً منطقی می آید که چنین حسی داشته باشیم! زیرا هر بامی و سایه ای نماد و نشان حمایت شدن از سوی عوامل مزاحمت ساز است؛ اگر این گونه نبود که این سازه از 4000 سال پیش تا امروز قابلیت هایش را به رخمان نمی کشید!

بهتر است برای تعریف و درک سایبان باغ ویلا سیری درگذشته تا حال این ابتکار داشته باشیم. اگر به گذشته ای نسبتاً دور سفر کنیم اجداد دلسوزمان با کاوری از جنس پوست حیوانات آلاچیقی بر پا می کردند؛ همین سازه ساده دستی، بامی کافی برای لذت بردن از بودن در کنار خانواده بود.

با سفری درگذشته نه چندان دور، فراورینمایندگان و طراحان عرصه سازه های چادری هنر اجدادمان را دست کاری کردند؛ ظاهرها زیباتر و قابلیت ها بیشتر شدند، نمونه این سازه سایبان بازویی کلاسیک ثابت می باشد.

در عصر حاضر نگاهی به ویلای مدرن و زیبای همسایه ات بینداز و خانواده ات را راضی نگه دار؟! احتیاجی نیست بیشتر از این دنبال توضیح باشیم، سرکوب میل درونی و نادیده گرفتن رفاه و خواسته های خانواده امری محال است؛ اما افزایش سرسام آور قیمت ها حتی اجازه خیال داشتنش را هم دچار اختلال می نماید. تجربه ما در ساینا به شما عزیزان می گوید هر کاری راهکاری دارد، پس جهت کسب اطلاعات بیشتر صبورانه با ما همراه باشید.

حال که دانستید سایبان پوستی با طی کردن فراز و نشیب ها، ظاهری معنادارتر پیدا نموده است و استفاده از آن نیز آسان تر شد است؛ در حقیقت سایبان باغ ویلا یک سازه مدرن و هوشمند الگوبرداری شده از ابتکارات گذشتگان است. این سازه عرصه را بر نمونه های قدیمی تنگ نموده است و هر روز نیز بر قابلیت ها و ادعاهای آن افزوده می گردد.

پرکاربردترین سایبان باغ ویلا

زندگی ماشینی آلودگی های صوتی و زیست محیطی بسیار زیادی را به وجود آورده است؛ وجود این دغدغه ها صاحبان باغ ها را به داشتن ویلا در باغشان متعهدتر نموده است. انسان ها معمولاً با گذاشتن اولین سنگ بنا به فکر بسط دادن و شناخت انواع عناصر و روش های بهبوددهنده هستند. سایبان باغ ویلایکی از عناصر کاربردی و زیبا نماینده محیط ویلا می باشد. سازه چادری ساینا سه نوع از پرکاربردترین سایبان های باغی را به توضیح زیر معرفی می نماید:

سایبان چتری

سایبان چتری یک سایبان باغ ویلای بسیار محبوب است؛ ظاهر و ساختار این سایبان از چترهای معمولی قدیمی الگوبرداری شده است. رایج ترین اشکال سایبان چتری مربعی، دایره ای، هشت ضلعی و با فرمت های موج دار، منحنی و یا مسطح هستند.

آلومینیوم به کار برده شده در این سازه سبک، ضدزنگ، رنگ پذیر، مقاوم و ضدضربه است. چتر سایبان پارچه برزنت نخی، نانو خلبانی و یا برزنت PVC است که در برابر گرما و سرما بسیار مقاوم هستند. این پارچه چاپ پذیر است و گرمای اضافی خورشید را انعکاس می دهد؛ قابلیت جابه جایی این سایبان محبوبیت آن را به عنوان یک سایبان باغ ویلابرای کاربران ویلادار افزایش داده است.

سایبان چتری می تواند به صورت دستی و یا برقی باز و بسته گردد. در صورت تمایل مشتری سازه طوری طراحی و فراوری می گردد که امکان پوشاندن اطراف آن نیز میسر باشد. این سایبان ظاهر ویلاها را زیبا می نماید و شرایط پذیرایی از مهمانان را بهبود می بخشد. ویژگی ها و مزایای سایبان چتری عبارتند از:

  • اولین و مهم ترین پارامتر معین شده برای این سازه چادری قابلیت جابه جایی آن می باشد.
  • مواد اولیه سبک و باکیفیت بر سبک وزنی و افزایش طول عمر آن اثر گذاشته است.
  • قابل سفارش در طرح، رنگ و مقدار های متفاوت و متناسب با احتیاج کاربران.
  • موجود در دو نوع دستی و موتوردار.
  • ظاهری شیک و مدرن با کارایی آسان.

سایبان بازویی یک سایبان متحرک است که از طریق بازوهایی که در دو طرف آن به کار برده شده اند باز و بسته می گردد. سایبان بازویی متحرک یکی از پرکاربردترین سازه های چادری است. مواد تشکیل دهنده آن شامل پروفیل آلومینیوم، فولاد، ورق های پلی کربنیک، روکش پارچه و یا شیشه ای است. انواع سایبان بازویی عبارتند از سایبان بازویی کلاسیک، سایبان بازویی فول باکس، سایبان بازویی دوطرفه، سایبان بازویی زنجیری و سایبان بازویی برقی.

از سایبان بازویی به شکل گسترده ای در ویلاها استفاده می گردد. مهم ترین ویژگی ها و مزایای سایبان بازویی عبارتند از:

  • با نصب موتوربرقی توبولار با ریموت کنترل می گردد.
  • قابلیت کنترل از راه دور با برد 10 متر
  • آلیاژی رنگ پذیر، سبک، ضدزنگ، مقاوم به فشارهای فیزیکی و عوامل تخریب نماینده شیمیایی، انعطاف پذیر و شکیل
  • پارچه ضد آب و آنتی UV با قابلیت چاپ برند، لوگو، نام مغازه و…
  • لت های مقاوم و یکپارچه
  • قابل استفاده در شرایط مختلف آب وهوایی

سایبان ماشین

عوامل محیطی مانند ذرات گردوغبار معلق در هوا، باران های اسیدی و… عواملی مخرب هستند که وسایل نقلیه را از بین می برند. آیا دقت نموده اید که افراد زیادی ماشین هایشان را زیر درختان پارک می نمایند؟! اما باید خدمتتان عرض کنیم که آنها بدترین لطف ممکن را در حق ماشینشان انجام می دهند؛ زیرا ذرات گردوغبار و فضولات اسیدی پرندگان ماشین ها را از بین می برد. فراورینمایندگان سازه های چادری برای چنین مسئله ای نیز سایبان ماشین را طراحی نموده اند. متریال به کار برده شده در این سازه در برابر مقاومت های فیزیکی و شیمیایی محیط مقاوم هستند و به خوبی از وسیله تحت پوشش خود حمایت می نماید. ویژگی ها و مزایای سایبان ماشین عبارتند از:

  • آلیاژ انعطاف پذیر به کار برده شده در ساخت سایبان ماشین از انعطاف و مقاومت بالایی برخوردار است.
  • انعطاف در جنس سازه، امکان طراحی و فراوری سایبان ماشین در اشکال مختلف را فراهم می نماید.
  • این سازه در برابر فشارهای عمودی و افقی فیزیکی مقاومت بالایی دارد، بنابراین طول عمر آن نیز بالا است.
  • از وسیله نقلیه در برابر تابش مستقیم گرما، برف، باران، تگرگ، فضولات پرندگان و احتمال سقوط اجسام سنگین محافظت می نماید.
  • در صورت درخواست مشتری اطراف آن پوشانده می گردد.
  • در دو نوع متحرک دستی و هوشمند برقی قابل تهیه کردن است.
  • سیستم های هوشمند را می توان به سنسورهای باد، باران، برف و… مجهز ساخت.

سایبان بازویی

سایبان بازویی یک سایبان پارچه ای نورگیر است که به صورت دستی و یا با استفاده از موتور برقی باز و بسته می گردد. سایبان بازویی یک محافظ چندمنظوره است؛ با نصب این وسیله کاربردی در رستوران ها، مغازه ها، تراس، استخر، کافی شاپ ها و … می توان یک بام کاذب احداث کرد و از تابش مستقیم نور خورشید، باران و … در امان ماند.

بیشتر سایبان های متحرک امروزی از نوع الکتریکی هستند. سایبان بازویی برقی سیستمی هوشمند است؛ این بام هوشمند معمولاً حالتی بازویی و لولایی دارد و با فشردن یک دکمه باتوجه به سلیقه کاربر باز یا بسته می گردد. انعطاف پذیری یکی از امتیازات مثبت این سازه هوشمند می باشد؛

طراحی سایبان بازویی اهمیت بسیار زیادی دارد. ابزارآلات به کار برده شده در ساخت سایبان برقی بسیار سنگین و زیاد می باشند. یک سایبان بازویی متشکل از پروفیل آلومینیوم و پوشش پارچه می باشد؛ این قطعات و لوازم بایستی در امنیت کامل و به شکل مفیدی تنظیم و در کنار یکدیگر چیده شوند. سایبان بازویی می تواند مجهز به سنسورهای باد و باران باشد و در صورت احتیاج از راه دور کنترل گردد.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت

کیفیت مرغوب و قیمت مطلوب، دو پارامتر اساسی برای خرید یک محصول است. قیمت نهایی یک محصول تحت تأثیر عواملی مانند اندازه عرضه و تقاضا و رقابت بازاریان برای جذب مشتری می تواند متغیر باشد. هرچقدر کالایی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد تقاضا برای مصرف آن بالاتر می رود؛ در نتیجه بازاریان نیز قیمت های رقابتی می گذارند. سایبان باغ ویلا یکی از محصولات پرکاربردی است که زیبایی و کاربردی بودن آن اندازه تقاضای آن را نیز افزایش داده است؛ در نتیجه افزایش تقاضا، بازار این محصولات نیز رقابتی شده است. امروزه فراورینمایندگان محصولات رنگارنگی فراوری می نمایند و فروشندگان قیمت های متفاوتی را ارائه می دهند و کار تصمیم گیری را برای خریدار آسان و البته حساس تر می نمایند.

خرید سایبان

نکته مهم دررابطه با خرید سایبان باغ ویلا توجه به کیفیت محصولات می باشد. اگرچه محصولات موجود در بازار ظاهری دل فریب دارند؛ اما از نظر کیفیت متفاوت هستند. تهیه محصولی باکیفیت مرغوب و قیمتی ارزان تنها از سوی شرکت ها و فروشندگان معتبر توصیه می گردد.

اکنون که با خواندن مطالب پیش رویتان به ارزشمندبودن سایبان باغ ویلا بیشتر مطلع شدید؛ بهتر است، سلامت ایمنی محصول را نیز در نظر بگیرید. سازه های چادری مانند سایبان ماشینحجم انبوهیاز فلزات است و بایستی از موادی باکیفیت انتخاب شوند و از طریق تیمی مجرب مونتاژ گردد.

ارائه خدمات در راستای فروش سایبان باغ ویلا ارزان حرفه سازه چادری ساینا می باشد. ما در فراوری انواع سازه های چادری بادقت زیاد، نرخ فراوری بالا و انعطاف پذیر تخصص کامل داریم. بخش تحقیق و توسعه سازه های چادری برای فراوری و توزیع محصولات سفارشی باتوجه به احتیاجهای خاص در اختیار مشتریان عزیز است. با ورود به وب سایت www.sainarp.com ضمن دریافت مشاوره، می توانید سایبان باغ ویلا مورداحتیاجتان را با قیمت و کیفیت رقابتی انتخاب کنید.

منبع: فوت و فن

به "پرکاربردترین سایبان باغ ویلا را بیشتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرکاربردترین سایبان باغ ویلا را بیشتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید