برناردین اِواریستو مهمان افتخاری فستیوال ادبیات شهر تاتنهام انگلیس

به گزارش وبلاگ چارگون به نقل از بوکسلر، یومی سود و برناردین اواریستو نویسندگان مشهور انگلیسی مهمان افتخاری فستیوال ادبیات شهر تاتنهام خواهند بود که قرار است سال جاری از 29 نوامبر تا پنجم دسامبر در این شهر برگزار گردد.

برناردین اِواریستو مهمان افتخاری فستیوال ادبیات شهر تاتنهام انگلیس

اواریستو برنده جایزه ادبی بوکر اولین بار کار ادبی خود را با نوشتن نمایشنامه هایی برای شبکه های مختلف رادیو لندن شروع کرد و پس از آن به دنیای رمان نویسی قدم گذاشت. رمان دختر، زن، دیگری هشتمین اثر اواریستو است که باعث شد اولین نامزدی اش برای جایزه ادبی بوکر به برنده شدن منجر گردد.

فستیوال ادبی تاتنهام یکی از رویدادهای فرهنگی ادبی مهم شهر تاتنهام است که سال جاری قرار است در مرکز هنر برنی گرنت این شهر برگزار گردد. سال جاری فستیوال کتاب و ادبیات این شهر بر محور داستان و کتاب های رمانتیک و تمرکز بر کتاب های منتشر شده به وسیله نویسندگان اقلیت خواهد بود.

به گفته سازمان دهندگان این فستیوال طبق برنامه ریزی اجرا شده قرار است اواریستو درباره کتاب جدیدش با عنوان بیانیه صحبت کند که از سوی انتشارات همیش همیلتون در بازار کتاب بریتانیا منتشر شده است. سال جاری فستیوال ادبی شهر تاتنهام میزبان چند نویسنده از قاره آفریقا خواهد بود که از جمله آنها می توان به نانا دارکو اشاره نمود که قرار است به نمایندگی از کشور غنا در این فستیوال شرکت کند.

هانا آزیپول مدیر مرکز هنر برنی گرنت و موسس فستیوال ادبیات شهر تاتنهام می گوید سال جاری فستیوال سومین سال خود را تجربه می نماید که امیدوار است بتواند قدمی برای شناخته شدن نوشته ها و آثار نویسندگان سیاه پوست بردارد. به گفته مدیر فستیوال ادبی تاتنهام نویسندگان آفریقایی قرار است به وسیله ارتباط مجازی با بازدیدنمایندگان و مخاطبان نمایشگاه صحبت نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "برناردین اِواریستو مهمان افتخاری فستیوال ادبیات شهر تاتنهام انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برناردین اِواریستو مهمان افتخاری فستیوال ادبیات شهر تاتنهام انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید