به خاطر فولاد رضایتنامه گرفتم اما بازهم پای بند نبودند

به گزارش وبلاگ چارگون، خبرنگاران/خوزستان مدافع خوزستانی از باشگاه فولاد خوزستان بابت متعهد نبودن به عهد و توافق شان گله مند است.

به خاطر فولاد رضایتنامه گرفتم اما بازهم پای بند نبودند

به گزارش وبلاگ چارگون، محمد طیبی، مدافع سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان که همراه با این تیم سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، امروز (یازدهم مهرماه) با قرار دادن پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، گله مندی خود را نسبت به باشگاه فولاد ابراز کرد.

متن طیبی به توضیح زیر است:

سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز، خدا شاهد است که تنها تیمی که با همه وجودم دوستش داشتم، فولاد خوزستان بود. چندین سال در استقلال خوزستان بودم و همه خوزستانی های عزیز می دانند که من همه تلاشم را برای شادی دل مردم خوزستان انجام دادم.

بعد از قهرمانی استقلال خوزستان و زمانی که در تیم ملی بودم از تیم های خوب ایران پیشنهاد داشتم ولی توجهی نکردم. سال بعد در استقلال خوزستان ماندم چون مردم از من انتظار داشتند و من هم با وجود اینکه چندین سال پولی نگرفتم و از خوزستان پیشنهادهای اقتصادی خیلی خوبی داشتم، احترام گذاشتم.

من آن قدر منتظر فولاد ماندم و همه خوزستانی ها شاهد هستند ولی از آن جایی که من هم باید آینده خودم را تأمین کنم و فولاد پیشنهاد اقتصادی خیلی کمی نسبت به بقیه پیشنهادهایم داد، مجبور به ترک خوزستان شدم. بعد از چند سال تنها دلیل جدایی من از تراکتور که این همه دوستش داشتم، پیشنهاد از سوی مدیران باشگاه فولاد خوزستان بود. بعد از یک طرفه فسخ کردن من از تراکتور نیز باشگاه فولاد پایبند به عهد و توافقش نبود.

قبل از جام باشگاهای آسیا در سپاهان نیز مدیران و کادر فولاد به من پیشنهاد دادند و با من تمام کردند و از من خواستند که درخواست رضایت نامه بدهم و از آن جایی که من عاشق فولاد بودم درخواست رضایت نامه کردم و آقا محرم نوید کیا مرد دوست داشتنی و با شخصیت نیز کمکم کرد و رضایت نامه ام را دریافت کردم و از او ممنونم ولی متاسفانه بازهم فولادی ها به عهد و توافق شان پایبند نبودند. در نهایت نیز از باشگاه عظیم سپاهان و هوادارهای خوب سپاهان که در این مدت کوتاه چیزی جز احترام و خوبی از آن ها ندیدم، ممنونم و برای باشگاه عظیم سپاهان آرزوی موفقیت دارم.

یا حق

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "به خاطر فولاد رضایتنامه گرفتم اما بازهم پای بند نبودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به خاطر فولاد رضایتنامه گرفتم اما بازهم پای بند نبودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید