اخبار و رویدادها

زمان خداحافظی با اپل آیدی فرارسید

مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، در آخرین گزارش خود به این موضوع اشاره نموده است که نام اپل آیدی (Apple ID) در سال 2024 همراه با نسخه نو سیستم عامل iOS 18 و macOS 15 به اپل اکانت (Apple Account) تغییر پیدا خواهد نمود.

28 اسفند 1402

10 مدل کلید لمسی هوشمند مدرن و زیبا بهمراه پریز ست کریستالی

این روزها دنیای ما در حال مدرن تر شدن است. خانه های نوساز و ساختمان های شیک و مجلل همگی بصورت هوشمند و با امکانات بی نظیر ساخته و آماده ارائه به مشتریان می شوند. یکی از مهمترین و مجذوب کننده ترین ویژگی های یک خانه و ساختمان هوشمند وجود کلید لمسی هوشمند...

25 بهمن 1402

مراسم پیرشالیار برگزار می گردد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، از برگزاری رویداد بین المللی پیرشالیار در منظر فرهنگی هورامان اطلاع داد.

13 بهمن 1402

راز خوفناک صدها جمجمه خرد شده در دریاچه اسکلت، عکس

یورونیوز نوشت: بر فراز یکی از قله های رشته کوه هیمالیا در هند و در دره ای برفی، دریاچه ای دورافتاده وجود دارد که از اسکلت صدها انسان انباشته شده است.

25 آبان 1402

انیمه اونیموشا آبان ماه از نت فلیکس پخش می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

نت فلیکس (Netflix) به تازگی با انتشار تریلری تازه، تاریخ انتشار انیمه مورد انتظار اونیموشا را اعلام نموده است.

3 مهر 1402

پشت پرده گران شدن خودروهای فرسوده در بازار

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو های فرسوده به بیان توضیحاتی درباره علت گران شدن خودرو های فرسوده در بازار پرداخت.

13 شهریور 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه 25 مرداد 1402

خبرنگاران- قیمت محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد امروز چهارشنبه 25 مرداد تفاوتی با معاملات دیروز ندارد و مدل های مختلف این کارخانه با همان ارقام دیروز خریدوفروش می شوند.

25 مرداد 1402

رنگ هایی که جادو می نمایند! ، رنگ ها چطور بر فکر و روان ما تأثیر می گذارند؟

واقعیت این است که نیروی رنگ ها را نمی توان انکار کرد، چون مصداق روح زندگی روی کره زمین اند. برای دانستن قدرت رنگ ها، معانی و تأثیرات آنها بر فکر و روح آدمی سراغ زهرا انجام، کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی، سوپروایزر انجمن واقعیت درمانی و مشاوره در حوزه...

8 مرداد 1402

توصیف داستانی حس همزادپنداری را در مخاطب برمی انگیزد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، محسن هجری پنجشنبه در نخستین دوره از آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان قاصدک در کارگاه عناصر داستان، گفت: توصیف در پیشبرد داستان تابع حادثه اصلی است. از توصیف بی ربط با اصل حادثه به هیچ وجه استفاده نکنید.

23 تیر 1402

صادرات محصولات دانش بنیان ایرانی به ازبکستان

امیرحسین میرآبادی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تعاملات علم و فناوری بین المللی ایران و ازبکستان شرح داد و گفت: یک ملاقات اختصاصی دوجانبه بین دکتر دهقانی معاون علمی ریاست جمهوری و وزیر آموزش، علم و نوآوری به میزبانی معاونت علمی برگزار گردید و همزمان...

13 تیر 1402

سهرابیان: در بازی های آسیایی مدال های خوش رنگی را کسب خواهیم کرد

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: ورزشکاران از شرایط خوبی برخوردار هستند و در چند ماه به جای مانده تا مسابقات هانگژو با مدیریت مربیان تمرینات خوبی را دنبال می نمایند.

26 خرداد 1402

4 پیشنهاد عالی برای پاک سازی منزل از انرژی های منفی

هنر درست چیدمان منزل با ورود بیشترین انرژی مثبت در خانه هنری است که هر بانویی باید بلد باشد.

15 خرداد 1402

تجربه همه جانبه و خیره کننده بازی ها در نمایشگر 49 اینچی LG UltraGear

ال جی الکترونیکس جدیدترین مانیتور گیمینگ UltraGear خودش را عرضه نموده است که با نام مدل 49GR85DC شناخته می گردد و یک نمایشگر 49 اینچی منحنی با نسبت تصویر 32:9 و نرخ تازه سازی تصویر فوق العاده بالای 240 هرتز است. استفاده از این نمایشگر همچون داشتن دو مانیتور 16:9 در کنار...

21 اردیبهشت 1402

شکوه ادبیات، شعر و موسیقی در پارسی گویان

به گزارش خبرنگاران ، محمدزاده، کارشناس برنامه پارسی گویان خاطرنشان کرد: شعر حافظ آیینه است؛ از آن رو که از ظرفیت های واژه آینه بهره برده و نیز شعرش آیینه ای است که هرکس در مقابل آن قرار می گیرد می تواند خود را و یا بخشی از خود را در آن ببیند.

7 اردیبهشت 1402

راز علامت P در شادی گل مهدی طارمی

مهدی طارمی ستاره ایرانی لیگ پرتغال به زودی به جرگه متاهلین می پیوندد.

2 اردیبهشت 1402

خبر مهم وزیر صمت درباره روش تازه کنترل قیمت ها در بازار

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سامانه شفافیت فروشگاهی حلقه پایانی سامانه جامع تجارت است، گفت که با این سامانه دیگر نیازی به خوداظهاری نیست و قیمت ها کاملا می تواند با استفاده از این سامانه کنترل گردد.

29 فروردین 1402

برد 6 گله استقلال من را یاد دربی دهه 60 انداخت ، فقط طرفداران ضرر کردند

پیشکسوت استقلال گفت: بازی امروز مرا یاد بازی استقلال مقابل دارایی در سال 1362 انداخت.

27 فروردین 1402

سامسونگ برای نهمین سال متوالی صدرنشین بازار جهانی ساندبار شد

براساس جدیدترین گزارش موسسه تحقیقاتی FutureSourceبراساس جدیدترین گزارش موسسه تحقیقات بازار FutureSource Consulting، شرکت سامسونگ برای نهمین سال متوالی رتبه نخست بازار جهانی ساندبار را کسب نموده است.

19 فروردین 1402

رژیم غذایی عجیب مهاجم چلسی: نوشابه و پاستیل!

هاورتز علاقه بسیار زیادی به استفاده از خوراکی هایی با قند بالا دارد و همین باعث شده که رژیم غذایی سالم و عادی روی او جواب ندهد.

15 فروردین 1402

ادیان شرقی دوباره در غرب اهمیت یافته است، تاکید بر اهمیت مباحث خداناباوری و مطالعه درباره دین

به گزارش خبرنگاران، قاسم پورحسن درباره کتاب درباره دین نوشته فردریش شلایرماخر اعلام کرد: این کتاب در سال 1400 به وسیله نشر نی چاپ شده است. متاسفانه آنچنان که باید این کتاب در ایران مورد استقبال قرار نگرفت. اگرچه یک کتاب میانه است اما به این واسطه که در آغار...

4 فروردین 1402
تعداد: (771)