تصویر جنجالی فوتبالیست سرشناس کنار سه زن در ترکیه ، واکنش نامزد ستاره فوتبال به عکس همسرش

به گزارش وبلاگ چارگون، صحبت های اخیر واندا نارا در برنامه تلویزیونی آرژانتین نشان می دهد که این زوج پرحاشیه دوباره با هم آشتی نموده اند.

تصویر جنجالی فوتبالیست سرشناس کنار سه زن در ترکیه ، واکنش نامزد ستاره فوتبال به عکس همسرش

به گزارش وبلاگ چارگون آنلاین، واندا نارا و مائورو ایکاردی جنجالی ترین زوج دنیای فوتبال هستند. این دو بارها از هم جدا شدند و باز به هم برگشتند. حالا به نظر می رسد آخرین سوژه بین واندا نارا و مائورو ایکاردی به وسیله خود واندا نارا ساخته شده است.

پس از جدایی پرسر و صدا و جنجالی زن تاجر و مهاجم گالاتاسرای در خاتمه سال 2022، به نظر می رسد این دو آشتی نموده و دوباره به هم برگشته اند.

با وجود این، پس از انتشار تصاویری از ایکاردی با سه زن دیگر در استانبول، شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه احتمالا دعوای دیگری بین این زوج به وجود خواهد آمد. ایکاردی در خصوص این تصاویر اظهار نظری ننموده زیرا احتمالا بیشتر بر روی یاری به گالاتاسرای برای کسب عنوان قهرمانی سوپر لیگ ترکیه تمرکز نموده است. آنها در حال حاضر با 9 امتیاز اختلاف با فنرباغچه در صدر جدول قرار دارند.

واندا نارا در حال حاضر مجری برنامه مسترشف آرژانتین است. وقتی از این تاجر آرژانتینی در برنامه Socios del espectaculo در خصوص این تصاویر سوال پرسیده شد، عصبانی شد و گفت: آنها همسران مربیان هستند، همه را می شناسم. نمی دانم منظور شما از این سوالات چیست اما من بسیار سنتی هستم.

واندا پا را فراتر گذاشت و در خصوص رابطه خود با ایکاردی و حسی که به او دارد شرح داد: او مرد زندگی من است، او خانواده من است.

واندا با این صحبت ها به وضوح نشان داد که با ایکاردی آشتی نموده و احتمالا این زوج خبرساز مجددا با هم زندگی خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصویر جنجالی فوتبالیست سرشناس کنار سه زن در ترکیه ، واکنش نامزد ستاره فوتبال به عکس همسرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر جنجالی فوتبالیست سرشناس کنار سه زن در ترکیه ، واکنش نامزد ستاره فوتبال به عکس همسرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید