عکس ، هتریک ایرانی ها در اسپانیا ، سومین ستاره ملی پوش هم لالیگایی شد

به گزارش وبلاگ چارگون، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران رسما به تیم واینا آلبالی اسپانیا پیوست.

عکس ، هتریک ایرانی ها در اسپانیا ، سومین ستاره ملی پوش هم لالیگایی شد

به گزارش وبلاگ چارگون آنلاین، باشگاه واینا آلبالی اسپانیا شب گذشته رسماً خبر پیوستن سعید احمدعباسی ملی پوش فوتسال ایران به این باشگاه بیان کرد.

  • رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد | سرمربی تیم ملی ماندنی شد

احمدعباسی این فصل در تیم گیتی پسند حضور داشت ولی بعد از پیشنهاد باشگاه اسپانیایی، تا خاتمه هفته ششم برای گیتی پسند بازی کرد و سپس از این تیم جدا شد.

گیتی پسند برای انتقال سعید به اسپانیا مبلغی را از باشگاه واینا آلبالی درخواست نموده بود و طرف اسپانیایی با این درخواست موافقت کرد.

خبر پیوستن احمدعباسی به آلبالی در حالی اعلام شده است که این بازیکن در حال حاضر در اردوی تیم ملی فوتسال در تهران به سر می برد و به علت عدم صدور ویزا، قادر به سفر به اسپانیا نیست.

ملی پوش فوتسال ایران قرار است در تورنمنت تایلند و سپس در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند و بعید است تا خاتمه جام ملت های آسیا بتواند به تیم آلبالی اضافه بشود.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد هم دیگر بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران هستند که فصل آینده در لیگ اسپانیا و در تیم پالما توپ می زنند. طیبی در حال حاضر در اردوی پالما حضور دارد اما اولادقباد هم که در انتظار صدور ویزا اسپانیا است، فعلاً در کمپ تیم ملی تمرین می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، هتریک ایرانی ها در اسپانیا ، سومین ستاره ملی پوش هم لالیگایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، هتریک ایرانی ها در اسپانیا ، سومین ستاره ملی پوش هم لالیگایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید