جشن قهرمانی استقلالی های با طعنه به پرسپولیس: خبری از جام اسنپی نیست!

به گزارش وبلاگ چارگون، خبرنگاران: چند دقیقه مانده به بازی پایانی استقلال در لیگ مراسم مختلفی در استادیوم آزادی برای جشن قهرمانی این تیم برگزار گردید. رویداد های مختلفی که از گرامی داشت یاد جان باختگان حادثه آبادان تا کنایه به تیم رقیب و خواندن آهنگ را در پی داشت.

جشن قهرمانی استقلالی های با طعنه به پرسپولیس: خبری از جام اسنپی نیست!

به گزارش وبلاگ چارگون، استقلالی های از مدت ها پیش منتظر این لحظه بودند تا در استادیوم آزادی جام را بالای دست های کاپیتان وریا غفوری ببیند و این اتفاق امشب رخ می دهد.

از جمله حواشی این مراسم اجرای مهدی احمدوند در این مراسم بود که حسابی تماشاگران را به وجد آورد. بعلاوه تعداد زیادی از بازیکنان استقلال با تاجی بر سر وارد زمین شدند که در این میان محمدحسین مرادمند، بازیکن سرباز استقلال بیشتر از همه مورد تشویق تماشاگران نهاده شد.

از دیگر حاشیه های این مراسم کنایه مجری مراسم به رقیب سنتی استقلالی ها بود. محمدحسین مولایی مجری صداوسیما که مجری مراسم جشن قهرمانی استقلال است و پیش تر به عنوان معاون فرهنگی این باشگاه فعالیت می کرد، در صحبت های خود با کنایه به پرسپولیسی ها گفت که قرار است اینجا جام قهرمانی را بدهند، نه اینکه با اسنپ جام بدهند!

منبع: فرارو

به "جشن قهرمانی استقلالی های با طعنه به پرسپولیس: خبری از جام اسنپی نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن قهرمانی استقلالی های با طعنه به پرسپولیس: خبری از جام اسنپی نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید