جهانی: بابت حرف های اسکوچیچ ناراحت نیستم، فشار زیادی روی من وجود داشت

به گزارش وبلاگ چارگون، میلاد جهانی، مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فشار زیادی روی من وجود داشت، ولی خوشحالم که در بازی با ماشین سازی گلی سه امتیازی زدم.

جهانی: بابت حرف های اسکوچیچ ناراحت نیستم، فشار زیادی روی من وجود داشت

میلاد جهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ چارگون در خصوص پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ماشین سازی گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های خوبی را هم از دست دادیم. خودم در دقیقه 2 توپ را به تیر دروازه زدم و یک موقعیت دیگر را هم از دست دادم، ولی خوشبختانه در دقیقه 3+90 گل زدم، گلی که نتیجه زحمات بازیکنان بود. من به فکر دادن پاس گل بودم، ولی گل زدم. این اولین گلی بود که در این فصل زدم و مسرورم که در این بازی مهم سه امتیاز را گرفتیم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به صحبت های اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی که گفته بود انتظار دارد جهانی در خدمت تیم باشد، توضیح داد: از حرف های اسکوچیچ ناراحت نیستم. من در هر بازی کوشش می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. من هیچ وقت در صنعت نفت کم کاری نکردم، ضمناً انتظار از من بالاست و در این بازی هم فشار زیادی روی من وجود داشت. مسرورم که در ثانیه های پایانی گل زدم، چرا که موفقیت تیم از هر چیزی مهمتر است.

وی درباره اعتراض اسکوچیچ به بحران مالی در صنعت نفت و اینکه شاید سرمربی این تیم جدا گردد، گفت: به هرحال اسکوچیچ یک مربی خارجی است که حق دارد به فکر حق و حقوقش باشد. ما یک خانواده هستیم و کوشش می کنیم تا طرفداران صنعت نفت را مسرور کنیم. دلخوشی آنها همین تیم است، ولی متأسفانه کسی به مسئولان باشگاه یاری نمی کند تا این مسائل رفع گردد. الان با این شرایط مالی و چهار برابر شدن قیمت ها، شرایط سخت شده و امیدوارم هر چه زودتر مسائل تیم ما رفع گردد. واقعاً حیف است که بعد از این نتایج خوب، شرایط تیم ما به دلیل مسائل مالی به هم بریزد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جهانی: بابت حرف های اسکوچیچ ناراحت نیستم، فشار زیادی روی من وجود داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانی: بابت حرف های اسکوچیچ ناراحت نیستم، فشار زیادی روی من وجود داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید