خبرنگاران روستایی: به تیمی می روم که بازی کنم، با قدرت به پرسپولیس برمی گردم

به گزارش وبلاگ چارگون، تهران- خبرنگاران- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به انتقال قرضی اش به پیکان گفت: من باید به تیمی بروم که فرصت بازی بدست آورم تا با قدرت بیشتری به پرسپولیس بازگردم.

خبرنگاران روستایی: به تیمی می روم که بازی کنم، با قدرت به پرسپولیس برمی گردم

به گزارش وبلاگ چارگون، امیر روستایی در مورد پیوستن قرضی اش به باشگاه پیکان در جمع وبلاگ چارگون گفت: طی امروز و یا فردا تکلیف این موضوع معین خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا در باشگاه با یحیی گل محمدی جلسه ای را برگزار کرده، خاطرنشان کرد: به محض ورود من به باشگاه، گل محمدی رفت اما طی امروز و فردا همه چیز معین خواهد شد. هنوز چیزی معلوم نیست.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در حال حاضر عضوی از باشگاه پرسپولیس هستم و اگر هم بخواهم به پیکان بروم این انتقال قرضی صورت خواهد گرفت. دوست دارم بیشتر فرصت بازی بدست آورم تا بازگردم و برای پرسپولیس سودمند باشم.

وی در مورد اینکه آیا او قرار است با بازیکنی معاوضه شود، شرح داد: من این موضوع را نمی دانم و بهتر است باشگاه در این مورد صحبت کند.

روستایی در مورد شرایطش اضافه کرد: اگر کادرفنی از من ناامید بود، من قطعی می رفتم اما اتفاقاتی رقم خورد که من از ترکیب دور شدم. تا نیم فصل چندین بار به اردوی تیم امید ایران می رفتم و در تمرینات غایب بودم. امیدوارم با قدرت بیشتری به پرسپولیس بازگردم. من دنبال فرصت بازی بیشتر هستم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران روستایی: به تیمی می روم که بازی کنم، با قدرت به پرسپولیس برمی گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روستایی: به تیمی می روم که بازی کنم، با قدرت به پرسپولیس برمی گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید