دانشجو باید شان علمی خود را حفظ کند

به گزارش وبلاگ چارگون، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امیرکبیر گفت: دانشجو شأن بزرگی دارد و آن را می تواند با رفتار و کردار خودش بزرگ نگه دارد.

دانشجو باید شان علمی خود را حفظ کند

سیاوش خرسندی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امیرکبیر در گفت وگو با خبرنگار گفت: دانشجویان باید بعد روانی و سلامت و نشاط فردی خود را حفظ کنند تا بتوانند در اجتماع و دانشگاه به درستی رفتار کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امیرکبیر افزود: هر دانشجو باید در زمینه یادگیری و تحصیل خود را تقویت کند به خصوص دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، چراکه نام این دانشگاه از شخصیت برجسته ای گرفته شده است، بنابراین ما نباید تنها نام ایشان را یدک بکشیم بلکه باید روش زندگی و سیر و سلوک ایشان را در زندگی خود داشته باشیم.

او گفت: امیرکبیر در مدت زمانی که در راس حکومت بودند همیشه دغدغه آزادگی، اخلاق مندی و مسئولیت فرهنگی را داشتند و در این زمینه نیز اقدامات ارزشمندی انجام دادند و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از جامعه و مردم قرار گرفتند.

بودجه دانشگاه جوابگوی فعالیت های فرهنگی دانشجویان نیست

خرسندی افزود: دانشجویان باید از رفتار و منش ایشان الگوبرداری، از رخوت دوری و سعی کنند به جامعه و اجتماع خود متعهد و به دنبال این باشند تا تعهداتشان را در مقام عمل به اجرا بگذارند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امیرکبیر ادامه داد: دانشجو شأن بزرگی دارد و آن را می تواند با رفتار و کردار خودش بزرگ نگه دارد به همین دلیل باید از رفتار هایی که ممکن است هنجار ها را زیر پا بگذارد دوری کرده و سعی کند هر عملی که در شأن و جایگاه علمی نباشد دوری گزیده و وارد جوسازی های سیاسی نشود.

او شرح داد: هر دانشجو می تواند با فکر و مطالعه عمق نظرات خود را تقویت کرده و آن را به درستی بیان کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دانشجو باید شان علمی خود را حفظ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجو باید شان علمی خود را حفظ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید