دلیلی ندارد بیرانوند همواره فیکس باشد، امتیازات پرسپولیس عالی است

به گزارش وبلاگ چارگون، فرزاد آشوبی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم گفت: بردهای متوالی پرسپولیس اتفاق بسیار خوبی است که برای این تیم می افتد. این موضوع باعث می گردد تا اعتماد به نفس سرخپوشان به حداکثر برسد و بتوانند خودشان را برای نیم فصل دوم آماده نمایند. پرسپولیس در همین بازی هم نشان داد که تیم برتر زمین بود و باید نتیجه هم می گرفت که این نتیجه در ثانیه های پایانی رقم خورد.

دلیلی ندارد بیرانوند همواره فیکس باشد، امتیازات پرسپولیس عالی است

کارشناس فوتبال ایران درباره عملکرد گابریل کالدرون در راس کادرفنی پرسپولیس اضافه نمود: کالدرون توانست پرسپولیس را کنترل کند و با گذشت زمان به شناخت کافی از بازیکنان برسد. به هر حال پرسپولیس می برد و این برای یک مربی، خیلی عالی است. این موضوع نشان می دهد که سرمربی تیم به ثبات فنی و فکری خوبی رسیده است.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه نمود: امتیازاتی که پرسپولیس جمع آوری نموده است نشان می دهد آنها به همخوانی تاکتیکی کافی رسیده اند ولی من فکر می کنم اگر این تیم بتواند مقابل حریفانی که بسته بازی می نمایند خودش را پیدا کند نتیجه خوبی خواهد گرفت.

آشوبی تاکید نمود: پرسپولیس احتیاج به رد شدن از لایه های دفاعی دارد و اگر نتواند تاکتیک مناسبی پیدا کند در نیم فصل دوم به مشکل می خورد.

وی اضافه نمود: پرسپولیس شجاعانه حمله می نماید اما خلق موقعیت کمی دارد. مهاجمان پرسپولیس باید دوندگی بی امان نمایند تا برای خودشان موقعیت ایجاد نمایند. البته هافبک های پرسپولیس با حضور بشار رسن راحت تر بازی کردند و این تیم با اندکی تمرکز بیشتر می تواند مدرن تر بازی کند.

آشوبی درباره حضور علیرضا بیرانوند روی نیمکت پرسپولیس برای دومین هفته متوالی اعلام کرد: شخصا معتقد به این نیستم که بیرانوند باید همواره درون دروازه باشد. او بازیکن بسیار خوبی است اما دلیلی ندارد رادوشوویچ بخواهد با وجود بسته نگه داشتن دروازه اش، نیمکت نشین باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دلیلی ندارد بیرانوند همواره فیکس باشد، امتیازات پرسپولیس عالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیلی ندارد بیرانوند همواره فیکس باشد، امتیازات پرسپولیس عالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید