روایتی از احمد وکیلی در کلک حضور

به گزارش وبلاگ چارگون، مستند کلکِ حضور درباره یکی از هنرمندان معاصر همزمان با برپایی نمایشگاه شصت سالگی او نمایش داده می گردد.

روایتی از احمد وکیلی در کلک حضور

به گزارش وبلاگ چارگون، مستند کلک حضور درباره احمد وکیلی - هنرمند نقاش و استاد طراحی و چاپ دستی معاصر - است که آثارش را تا کنون در بیش از 50 نمایشگاه گروهی و انفرادی به نمایش گذاشته و در بیش از 10 سمپوزیوم در کشورهای مختلف حضور داشته است. این مستند شهریور سال گذشته کلید خورد و سال جاری آماده شد که همزمان با برپایی نمایشگاه شصت سالگی احمد وکیلی در نگارخانه عصر به نمایش گذاشته شده است.

کلک حضور به تعبیر سازندگانش یک مستند شاعرانه محسوب می گردد که بجز احمد وکیلی به اسم شخصیت اصلی، با 11 نفر از افرادی که به شکلی با او در ارتباط بوده اند مصاحبه انجام شده و کوشش شده برای دستیابی به لایه های عمیق تر ذهنی سوژه، به جای پرداختن محض به بیوگرافی او، با به تصویر کشیدن و بازگویی تجربه های زیسته یک انسان، فرایند درک دنیا و ساختن معنا از طریق او را مورد آنالیز قرار گیرد.

این نمایشگاه تا 19 مهر ماه در نگارخانه عصر در خیابان میرزای شیرازی برپاست و بعضی عوامل سازنده این مستند عبارتند از: پژوهشگر، نویسنده و کارگردان: محمد قنبری، تصویربردار، تدوینگر و تهیه کننده: پانته آ بیات مختاری و هم کریم بخشی، کاوه شیبانی، مجید ابولقاسم، راضیه بابایی، محمود بیات مختاری و...

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "روایتی از احمد وکیلی در کلک حضور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایتی از احمد وکیلی در کلک حضور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید