صعود ایثار شیمیدر قم به پلی آف بسکتبال با ویلچر ایران

به گزارش وبلاگ چارگون، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم با غلبه بر نماینده مشهد راهی مرحله پلی آف رقابت های فصل 1400 لیگ برتر باشگاه های کشور شد.

صعود ایثار شیمیدر قم به پلی آف بسکتبال با ویلچر ایران

به گزارش وبلاگ چارگون از قم، امسال هشت تیم در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور حضور دارند و طبق برنامه انجمن بسکتبال با ویلچر ایران در دو گروه چهار تیمی، دیدار های مرحله مقدماتی را به شکل دوره ای و در قالب دیدار های رفت و برگشت به انجام رساندند.

در گروه نخست تیم های پیام مخابرات اصفهان، هیات فارس، هیات خوزستان و هیات اراک حضور داشتند و در گروه دوم تیم های ایثار شیمیدر قم، شهروند آمل، آویژه صنعت پارسا مشهد و هیات جانبازان و معلولین زنجان به مدت 6 هفته برای کسب بهترین رتبه جدول با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم ایثار شیمدیر قم در هفته ششم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور در سالن شهدای بهزیستی قم به مصاف نماینده خراسان رضوی رفت و در وقت های اضافه 80 بر 77 تیم آویژه صنعت پارسا مشهد را شکست داد تا با کسب چهارمین برد به پلی آف برود.

با توجه به نتایج شاگردان عباس خاکی در 6 بازی مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور، تیم ایثار شیمیدر قم با کسب 10 امتیاز در رده دوم به کار خود در مقدماتی این فصل پایان داد.

نتایج بازی های ایثار شیمیدر قم:

شهروند آمل 74 - ایثار شیمیدر قم 59

ایثار شیمیدر قم 97 - هیات زنجان 65

آویژه صنعت مشهد 57 - ایثار شیمیدر قم 69

ایثار شیمیدر قم 59 - شهروند آمل 66

هیات زنجان 41 - ایثار شیمیدر قم 77

ایثار شیمیدر قم 80 - آویژه صنعت مشهد 77

برنامه بازی های آینده ایثار شیمیدر قم در مرحله پلی آف فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران پس از جلسه هفته آینده در فدراسیون مشخص می شود.

انتهای پیام /ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صعود ایثار شیمیدر قم به پلی آف بسکتبال با ویلچر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود ایثار شیمیدر قم به پلی آف بسکتبال با ویلچر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید