علیرضا اکبرپور: مطمئن باشید توانایی سرمربیگری در استقلال را دارم

به گزارش وبلاگ چارگون، علیرضا اکبرپور، بازیکن اسبق استقلال در مصاحبه با خبر ورزشی، درباره شرایط این روز های استقلالِ بدون سرمربی اظهاراتی را بیان کرد.

علیرضا اکبرپور: مطمئن باشید توانایی سرمربیگری در استقلال را دارم

آندرانیک تیموریان در حالی شایعه مربیگری در استقلال را تکذیب نموده که اسمی از او در این چند روز مطرح نبود، آیا از باشگاه استقلال به شما هم پیشنهادی برای سرمربیگری داده شده که در رسانه ها مطرح نشده باشد؟

صحبتی در این رابطه با من نشده است. گرچه شرایط استقلال و تمایل طرفداران بیشتر به این است که سرمربی خارجی بیاید که البته حق هم دارند. طرفدار استقلال تیمش چند سالی نتیجه نمی گرفت و حالا که به این شکل در جدول قهرمان شده توقع دارنده مربی خارجی بیاید تا وعده و قول قهرمانی بدهد و تیم را قهرمان کند.

اگر به شما چنین پیشنهادی بگردد راهنمایی استقلال را قبول می کنید؟

من به خوبی در خودم می بینم که استقلال را مربیگری کنم. من راهنمایی تیم ماشین سازی در لیگ برتر را زمانی در دست گرفتم که این تیم سقوطش مسجل شده بود. بعد هم قرار شد در لیگ یک تیم خوبی ببندیم تا دوباره صعود کنیم، ولی متاسفانه مدیریت باشگاه ماشین سازی به کلی دستخوش تغییرات شد و برنامه ها از بین رفت. من سال ها در لیگ یک و آموزشگاه استقلال مربیگری نموده ام و این توانایی را در خودم می بینم که در استقلال مربیگری کنم و اگر سال جاری نشد امیدوارم این اتفاق در سال های بعد رخ بدهد تا این حرفم را ثابت کنم.

صحبت از رضا عنایتی مطرح شده است. به نظر شما او می تواند این کار را در دست بگیرد؟

همین که رضا عنایتی جرأت نموده و این موضوع را پذیرفته که با استقلال مذاکره کند یعنی 50 درصد راستا را طی نموده است. قطعاً اگر با حمایت کامل مدیریت جلو بیاید می تواند پیروز گردد.

بیانیه نکونام را دیدید؟ به نظر شما چرا نکونام از سرمربیگری استقلال صرفنظر کرد؟

من حتی شنیدم که نکونام لیستی هم به باشگاه استقلال داده بود. او در این سال ها نشان داد که یک مربی توانمند است. شخصاً از او انتظار بیشتری داشتم و فکر نمیکردم عقب نشینی کند. به هر حال همواره گروهی هستند که به مربیان این تیم ها بد و بیراه می گویند. یک عده طرفدار هم شخص پرست هستند. عده ای هم، چون تیمشان را دوست دارند با شنیدن بعضی حرف ها تحریک میشوند و به پیشکسوتان بی احترامی می نمایند. اما نکونام اگر به خودش اطمینان داشت همه چیز برای پیروزیت در استقلال مهیا بود و نباید تا این میزان مقابل طرفداران تحت تاثیر قرار می گرفت.

رفتن مجیدی و تاخیر استقلال در یارگیری چقدر به استقلال ضرر زده است؟

همواره گفته اند تیم قهرمان در فصل جابجایی بسته می گردد. الان ما می بینیم که تیم پرسپولیس در حال رفع کردن نقاط ضعف و ترمیم نقاط قوتش است در حالی که استقلال این شرایط را ندارد. البته آقای آجرلو هم حق دارد، چون سرمربی که جنس داخل سوپر مارکت نیست برود یکی بخرد و بیاورد. قطعاً او هم مشغول تحقیق در این باره است تا کسی را بیاورد که دوباره در تیمش پیروز باشد.

مشکل اصلی کجاست؟

مشکل اصلی از وقتی سرچشمه گرفت که مجیدی تیم را رها کرد و رفت. وقتی تیم سرمربی ندارد طبیعتاً بازیکن هم نمی توان گرفت. به همین دلیل استقلال فعلاً درجا می زنند و پرسپولیس بازیکن می گیرد. امیدوارم هرچه سریعتر این شرایط تغییر کند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "علیرضا اکبرپور: مطمئن باشید توانایی سرمربیگری در استقلال را دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا اکبرپور: مطمئن باشید توانایی سرمربیگری در استقلال را دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید