لیگ برتر ایران؛ سپاهان با جشنواره گل به یک قدمی صدر رسید

به گزارش وبلاگ چارگون، تهران (پانا) - سپاهان اصفهان با پیروزی قاطع در اراک توانست با پرسپولیس هم امتیاز شود و حالا تنها به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

لیگ برتر ایران؛ سپاهان با جشنواره گل به یک قدمی صدر رسید

هفته هفدهم لیگ برتر ایران با برگزاری 2 بازی همزمان در شهرهای اراک و تبریز ادامه پیدا کرد.

در مهم ترین بازی این ساعت، آلومینیوم اراک در دیدار با تیم مدعی و بالای جدولی سپاهان اصفهان تن به شکست سنگین شش بر یک داد تا سپاهانی ها به چهارمین برد متوالی خود دست یابند.

برای آلومینیوم اراک در این مسابقه مهدی حسینی (2+45) گلزنی کردند و سجاد شهباززاده (27، 60) محمد محبی (16)، محمدرضا خلعتبری (49)، دانیال اسماعیلی فر (87 و 3+90) گلزنان سپاهان در این بازی بودند.

در بازی همزمان، تراکتور تبریز در دومین تجربه سرمربیگری رسول خطیبی مقابل نساجی قائمشهر به پیروزی دو بر یک رسید و برای اولین بار در تاریخ توانست نساجی را تبریز شکست دهد.

برای تراکتور در این مسابقه محمد عباس زاده (22)، میثم تیموری (45) گلزنی کردند و قائد رحمتی (14) گلزن نساجی در این بازی بود.

در جدول رده بندی با نتایج بدست آمده، تیم های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و فولاد خوزستان به ترتیب با 34، 34، 27 و 25 امتیاز در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند و تیم های سایپا، ذوب آهن، نساجی و ماشین سازی تبریز به ترتیب با 18، 12، 10 و 9 امتیاز در رده های سیزدهم تا شانزدهم هستند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "لیگ برتر ایران؛ سپاهان با جشنواره گل به یک قدمی صدر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر ایران؛ سپاهان با جشنواره گل به یک قدمی صدر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید