فرهادی: در صورت مثبت بودن نمونه تست 5 بازیکن، تیم اجازه تمرین ندارد، فقط مسابقات لیگ برتر و دسته اول برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ چارگون، معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: اگر تست مثبت به 5 نفر در یک تیم افزایش یابد آن تیم اجازه تمرین نخواهد داشت.

فرهادی: در صورت مثبت بودن نمونه تست 5 بازیکن، تیم اجازه تمرین ندارد، فقط مسابقات لیگ برتر و دسته اول برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ چارگون، محسن فرهادی در بخشی از گفت وگوی ویدئوکنفرانس خود با وبلاگ چارگون در پاسخ به سوالی درباره فعالیت لیگ های ورزشی اظهار داشت: پروتکل مشترکی را با همکاری وزارت ورزش برای برگزاری لیگ برتر تدوین و ابلاغ کردیم. برگزاری مسابقات فقط محدود به لیگ برتر و دسته اول خواهد بود و تمرین و مسابقه سایر لیگ ها منتفی است. انجام ماساژ برای ورزشکار ممنوع است و نباید انجام گردد.

وی اضافه کرد: سرویس بهداشتی باید گندزدایی گردد و توصیه می گردد از وسایل نقلیه مانند اتوبوس استفاده نگردد. دوش دریافت ورزشکاران در منزل انجام گردد.برنامه مسابقات 3 تا 4 هفته پس از تمرینات و بدون تماشاچی خواهد بود. اگر یک مورد تست پی سی آر ورزشکاران مثبت شد از حضور منع می گردد و اگر تست مثبت به 5 نفر در یک تیم افزایش یابد تیم اجازه تمرین نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرهادی: در صورت مثبت بودن نمونه تست 5 بازیکن، تیم اجازه تمرین ندارد، فقط مسابقات لیگ برتر و دسته اول برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادی: در صورت مثبت بودن نمونه تست 5 بازیکن، تیم اجازه تمرین ندارد، فقط مسابقات لیگ برتر و دسته اول برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید