نوروزی متفاوت با گردشگران در مجموعه سعد آباد

به گزارش وبلاگ چارگون، خبرگزاری خبرنگاران-مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گفت: نوروز 1401 با شعار، بچه ها؛ میراث بان فرهنگ، و اجرای برنامه های متنوع و مجذوب کننده، پذیرای گردشگران، میهمانان و بازدیدکنندگان هستیم.

نوروزی متفاوت با گردشگران در مجموعه سعد آباد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ چارگون، وحید رحمتی با اعلام این خبر، اقدامات پژوهش محور، دوره های آموزشی و برنامه ریزی کلان برای بچه ها به عنوان آینده سازان و میراث بانان فرهنگی کشور را رویکرد نو مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد دانست و اضافه کرد: برنامه ریزی مبسوط برای برگزاری جشنواره ها، تور های آشنایی بچه ها با تنوع گسترده طبیعی و زیستی و بعلاوه آثار فرهنگی و تاریخی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اجرا شده است و برای تحقق این برنامه ها، و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با مهد های کودک، وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه ها در حال رایزنی هستیم.

آقای رحمتی به اهمیت آموزش در بخش مدیریتی و کارشناسی موزه و هنر های سنتی اشاره نمود و گفت: مرکز آموزش سعدآباد به زودی راه اندازی می گردد.

وی اضافه کرد: در مرحله اول، دوره های آموزش مدیران موزه ها و راهنمایان مجموعه برگزار خواهد شد و سپس این دوره ها برای همه موزه های تهران تعمیم داده می گردد.

آقای رحمتی گفت: آموزش هنر های سنتی، خوشنویسی، نگارگری، نقاشی و ... هم در برنامه های آینده مرکز آموزش سعدآباد است و در سال های آینده بر روی کمیت و کیفییت این دوره ها متمرکز می شویم.

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد کارکنان متخصص، متعهد، باتجربه و خدوم را سرمایه های ارزشمند و پیشران توسعه برنامه های این مجموعه دانست و اضافه کرد: امروز بدون پشتوانه منابع انسانی توانمند، هیچ اقدامی به سر منزل مقصود نخواهد رسید. خوشبختانه مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، مفتخر است که گلچینی از نیرو های همدل و یک صدا را در همه حوزه ها داراست و با تکیه بر همین منابع انسانی ارزشمند، روز به روز به بالندگی و شکوفایی خود می افزاید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نوروزی متفاوت با گردشگران در مجموعه سعد آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی متفاوت با گردشگران در مجموعه سعد آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید