ویزای الکترونیکی کامبوج برای ایرانیان

به گزارش وبلاگ چارگون، با توجه به قوانین جدیدی که وزارت خارجه کامبوج برای اتباع ایرانی وضع کرده است، از این پس تمامی شهروندان ایران میتوانند بدون مراجعه به سفارتخانه، ویزای الکترونیکی کامبوج را براحتی دریافت کنند. از این رو سفارت ایران در ویتنام چندی پیش گفت که اتباع کشورمان از این پس طی مدت سه روز و از طریق اینترنت میتوانند ویزا گردشگری کامبوج، کشوری در جنوب شرق آسیا و حوزه آ.سه.آن را دریافت کنند.

ویزای الکترونیکی کامبوج برای ایرانیان

متقاضیان اخذ ویزای الکترونیکی کامبوج باید با مراجعه به نشانی اینترنتی evisa.gov.kh به صورت آنلاین درخواست ویزا خود را ثبت کنند. این سامانه پس از سه روز کاری مجوز لازم را صادر و مراتب را از طریق آدرس ایمیل به اطلاع متقاضی خواهد رساند. متقاضی میتواند پس از چاپ و همراه داشتن مجوز ویزا کامبوج خود، به کشور کامبوج سفر کند.

با اجرای این طرح به طبع گردشگران ایرانی بیشتری از جاذبه های دیدنی کامبوج دیدن خواهد کرد. لازم بذکر است که ویزای الکترونیکی کامبوج 6+36 دلار آمریکا میباشد که می بایست به صورت آنلاین و از طریق ویزا کارت یا مسترکارت پرداخت شود. همچنین شما میتوانید با مطالعه راهنمای اخذ ویزای کامبوج به زبان فارسی از شیوه اخذ آن مطلع شوید. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

لازم بذکر است که ویزای الکترونیکی کامبوج حداکثر 30 روزه بوده و جنبه گردشگری خواهد داشت. متقاضیان درخواست ویزا بیش از 30 روز یا دیگر انواع ویزا باید به کنندگی های سیاسی - کنسولی کامبوج مراجعه کنند. توجه داشته باشید که کشور کامبوج در ایران سفارتخانه ندارد. کشور پادشاهی کامبوج در شبه جزیره هند و چین و در منطقه آسیای جنوب شرقی قرار گرفته است. این کشور از شمال با تایلند و لائوس، از شرق با ویتنام از جنوب با خلیج سیام (تایلند) و از غرب با تایلند هم مرز است و دیدن آن نه تنها خالی از لطف نیست بلکه قطعا خاطرات خوشی را برای شما رقم خواهد زد.

منبع: دور و نزدیک

به "ویزای الکترونیکی کامبوج برای ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای الکترونیکی کامبوج برای ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید