پیغام روشن سرمربی پرسپولیس برای علیرضا بیرانوند

به گزارش وبلاگ چارگون، همچنان اغلب عکس های دونفره ای که مدیرعامل پرسپولیس در دفترش می گیرد، برای طرفداران، مجذوب کننده نیست. در شرایطی که استقلال مثلا صالح حردانی و آمانوف ازبکستانی را در پنجره زمستانی گرفت، رضا درویش در عکس های دونفره ای کنار امثال وحید قلیچ و محمودخان خردبین دیده می گردد. صدالبته هر دوی این بزرگواران عزیز هستند، اما پرسپولیس احتیاج به جذب بازیکن دارد. تنها تحرک مهم زمستانی در اردوگاه سرخپوشان جذب رامین رضاییان بود که می دانیم اگر علاقه قلبی و قبلی این بازیکن به حضور در پرسپولیس وجود نداشت، همین هم به راحتی میسر نمی شد. به هر حال تازه ترین عکس دونفره درویش، به قاب ثبت شده از تمدید قرارداد او با حامد لک مربوط می گردد.

پیغام روشن سرمربی پرسپولیس برای علیرضا بیرانوند

دروازه بان اصلی سرخپوشان به شکلی غیرمنتظره در دفتر باشگاه حاضر شد و قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. لک تا خاتمه فصل تحت قرارداد پرسپولیس بود که حالا این مدت تا خاتمه لیگ بیست ودوم افزایش یافته است. تمدید با لک در شرایطی رخ می دهد که این اواخر نقدها از او بالا گرفته است. اوایل دوران حضور لک در پرسپولیس، او درخششی غافلگیرکننده داشت و همه چشم ها را خیره کرد، اما در ادامه نتوانست آن کیفیت را حفظ کند. لک در فصل جاری به ندرت مهار های چشمگیر داشته و در بعضی آیتم ها مثل بازی با پا هم همچنان ضعف دارد؛ به علاوه بعید به نظر می رسید این بازیکن تمایلی برای جدایی از پرسپولیس داشته باشد و از این دیدگاه، تمدید قرارداد زودهنگام او هم جالب توجه است؛ انگار که مدیران پرسپولیس فقط خواسته اند کاری انجام بدهند.

از همه این ها که بگذریم، تمدید قرارداد لک و جذب احمد گوهری که چندی پیش رخ داد، احتمالا به معنای منتفی شدن بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس است. دروازه بان سرشناس و ملی پوش فوتبال ایران این روز ها در بواویشتا نیمکت نشین شده و حتی بین 2 نیم فصل هم حرف و حدیث هایی در خصوص بازگشتش به جمع سرخپوشان به گوش می رسید. بعد از تجارب تلخ در بلژیک و پرتغال، خیلی ها انتظار دارند بیرو خاتمه فصل به ایران برگردد و در این میان پرسپولیس می توانست مقصد ایده آل او باشد. با این حال سرخپوشان طی همین چند هفته تکلیف دروازه تیم شان تا خاتمه فصل بعد را تعیین کردند. لک که تمدید کرد، قرارداد گوهری هم یک فصل ونیمه است؛ بنابراین در شرایط عادی پرونده بازگشت زودهنگام بیرانوند به پرسپولیس بسته شده است.

همشهری

منبع: فرارو

به "پیغام روشن سرمربی پرسپولیس برای علیرضا بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام روشن سرمربی پرسپولیس برای علیرضا بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید