چلداوی: دانشگاه شاهد باید در عرصه بین الملل نقش ایفا نماید ، موضوع همسان سازی به عنوان یک غده چرکین باید حل گردد

به گزارش وبلاگ چارگون، سرپرست دانشگاه شاهد گفت: فوری ترین و اولین ماموریت بنده همسان سازی است؛ چرا که معتقدم موضوع همسان سازی به عنوان یک غده چرکین باید حل گردد.

چلداوی: دانشگاه شاهد باید در عرصه بین الملل نقش ایفا نماید ، موضوع همسان سازی به عنوان یک غده چرکین باید حل گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ چارگون، چلداوی، سرپرست دانشگاه شاهد در مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرست دانشگاه شاهد که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار گردید، گفت: بنده علی رغم داشتن چند پیشنهاد مسئولیت بعد از مصاحبه با آقای قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئولیت دانشگاه شاهد را پذیرفتم.

وی با بیان اینکه بنده دست کمک به سوی اساتید دانشگاه شاهد دراز می کنم، چرا که برای اداره این دانشگاه بزرگ و با عظمت هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ تعداد دانشجو و هم چنین انتصاب آن به نام مقدس شهید به افکار و کوشش همه شما احتیاج دارم، اضافه کرد: عملکرد بنده در دانشگاه علم و صنعت پیش روی همه است به هر روی بنده معتقدم برخلاف آنچه که در جامعه وجود دارد فصل مشترک ما در کشور خیلی بیشتر از اختلاف نظرها است، با این اوصاف خط قرمز من در دانشگاه شاهد فقط شرف است و نه مسائل سیاسی پس کافی است افراد با شرف، غیور و وطن پرست باشند؛ چون اگر کسی این ویژگی ها را داشته باشد حتما ولایت پذیر است.

چلداوی توضیح داد: فوری ترین و اولین ماموریت بنده همسان سازی است؛ چرا که معتقدم موضوع همسان سازی به عنوان یک غده چرکین باید حل گردد و در این راه نیز از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران می خواهیم موانع قانونی را رفع نمایند و ما خودمان منابع اقتصادی آن را تامین می کنیم.

وی در ادامه بر توسعه بین المللی دانشگاه شاهد تاکید نمود و گفت: دانشگاه شاهد باید در عرصه بین الملل نقش ایفا نماید؛ چرا که ما نسبت به دانشگاه های دیگر که به پذیرش دانشجوی خارجی از کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی می پردازند اولاتر هستیم و این در حالی است که حوزه بین الملل در دانشگاه شاهد تعطیل شده پس ما مجدد آن را راه اندازی می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چلداوی: دانشگاه شاهد باید در عرصه بین الملل نقش ایفا نماید ، موضوع همسان سازی به عنوان یک غده چرکین باید حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلداوی: دانشگاه شاهد باید در عرصه بین الملل نقش ایفا نماید ، موضوع همسان سازی به عنوان یک غده چرکین باید حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید