کبیر حسینی ستاره فینال نواهنگ شد

به گزارش وبلاگ چارگون، تهران (پانا) - قسمت آخر برنامه تلویزیونی نواهنگ به تهیه کنندگی فرشید محمودی، دیشب، آدینه 7 خرداد روی آنتن رفت و کبیر حسینی با انتخاب داوران نفر اول این مسابقه استعدادیابی خوانندگی شد.

کبیر حسینی ستاره فینال نواهنگ شد

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم ، مرحله نهایی مسابقه نواهنگ، روز آدینه 7 خرداد ساعت 21 روی آنتن رفت و رتبه های اول تا سوم این مسابقه استعدادیابی آوازخوانی تعیین شدند.

در مرحله نهایی این مسابقه علی خوشبین، کبیر حسینی و احمد جیلانی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت کبیر حسینی پیروز به کسب رتبه اول شد و احمد جیلانی و علی خوشبین به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

نواهنگ اسم مسابقه عظیم استعدادیابی خوانندگی است که به همت آی فیلم2 برای جوانان مستعد افغانستانی مقیم ایران برگزار گردید.

در مرحله نیمه نهایی نواهنگ 12 نفر در در قالب سه گروه چهارنفره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت سه نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

در این رقابت علاوه بر سه نفری که به مرحله نهایی راه پیدا می نمایند، یک نفر با رأی مردمی انتخاب می گردد. آخرین مهلت ارسال آرای مخاطبان به خواننده موردنظرشان تا 10 خرداد اعلام شده است.

داوران این رقابت مجذوب کننده، امیر تاجیک خواننده مطرح ایرانی و مهرداد هویدا خواننده و آهنگساز سرشناس و دکتر محمدرضا چراغعلی موسیقی دان، آهنگساز، و تنظیم نماینده مطرح موسیقی سینما و تلویزیون ایران بوده اند.

مراسم اختتامیه مسابقه نواهنگ، اهدای جوایز و معرفی برگزیده مردمی این رقابت قرار است روز آدینه 21 خرداد با حضور چهره های فرهنگی و هنری مهاجر و آوازخوان های برتر این مسابقه در ایران برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کبیر حسینی ستاره فینال نواهنگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبیر حسینی ستاره فینال نواهنگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید