دوچرخه سواری

رشته های اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی اعلام شد

سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های کشورهای اسلامی، رشته های اعزامی به این رویداد را بیان کرد.

29 خرداد 1401

تور اروپا ارزان: معرفی لیسبون ، غربی ترین شهر در اروپا و پرتغال

معرفی لیسبونلیسبون در غرب پرتغال و در حاشیه رودخانه تاگوس(Tejo) واقع شده است. لیسبون، غربی ترین شهر مرکز قاره اروپا است. و به عنوان بندر اصلی، بزرگترین شهر و مرکز تجاری، سیاسی و گردشگری این کشور عمل می نماید.

28 اردیبهشت 1401

نظرسنجی: هدف شما از سفر چیست؟

امروزه سفر و گردشگری به بخش مهمی از زندگی و به یکی از تفریحات اصلی ما تبدیل شده است به نحوی که برای آن پس انداز می کنیم و مدت ها برنامه ریزی می کنیم. افراد به دلایل مختلفی سفر می کنند. در نظرسنجی این هفته خبرنگاران درباره این دلایل و اهداف گفت وگو می کنیم....

10 بهمن 1400

ماجراجویی در کوهستان آلپ

همه ما تصاویر زیبایی از کوهستان آلپ را از کارتون های زمان کودکی در فکر داریم. چشم اندازهای زیبای کوهستانی، یخچال ها، دریاچه ها، غارها و هزاران جاذبه طبیعی دیدنی، این کوهستان را به یکی از مقصدهای مجذوب کننده گردشگری در جهان تبدیل نموده اند. در ادامه با...

9 بهمن 1400

تغییر قیافه شوک آور لیلا برخورداری !

خبرنگاران: لیلا برخورداری از بازیگرانی است که تغییر چهره او در میان این چند سال تعجب بسیاری از مخاطبان را به همراه داشته است.

12 دی 1400

فواید شگفت انگیز پیاده روی برای بدن

پیاده روی فواید بسیار زیادی دارد و می تواند تاثیرات به سزایی روی زندگی اجتماعی و سلامت بدن ما بگذارد همچنین از خیلی بیماری ها جلوگیری و حافظه را تقویت می کند.

2 آذر 1400