آغاز مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های ایران در بهنمیر

به گزارش وبلاگ چارگون، مرحله مقدماتی گروه نخست رقابت های لیگ برتر هاکی داخل سالن بانوان باشگاه های کشور به مناسبت دهه مبارک فجر در شهر بهنمیر مازندران آغاز شد.

آغاز مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های ایران در بهنمیر

به گزارش خبرنگار از ، در رقابت های گروه اول یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های کشور، 8 تیم حضور دارند که مدت 4 روز از 17 تا 20 بهمن ماه در سالن ورزشی مرحوم مجدآرا شهر بهنمیر باهم به رقابت خواهند پرداخت.

تیم های کرمان، گلستان، خراسان رضوی، تهران، ایلام، روستایی عشایری همدان، آذربایجان غربی و شهیدمهدی زاده مازندران الف در گروه اول رقابت های لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های کشور، حضور دارند.

در روز نخست این مسابقات، 4 بازی برگزار گشت که خراسان رضوی 8 بر صفر کرمان را مغلوب کرد و تهران با نتیجه 15 بر صفر تیم تازه کار و بی تجربه شهیدمهدی زاده مازندران الف را شکست داد.

دیدار تیم های گلستان و آذربایجان غربی با نتیجه نزدیک یک بر صفر به سود گلستانی ها خاتمه یافت و تیم ایلام هم با 5 گل روستایی عشایری همدان را از پیش رو برداشت.

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ هاکی بانوان باشگاه های کشور با 16 تیم در دو گروه 8 تیمی برگزار می شود و 4 تیم برتر هر گروه به مرحله بعد صعود می کنند.

مرحله مقدماتی گروه دوم مسابقات لیگ هاکی بانوان باشگاه های کشور در اراک برگزار گشت که تیم های همدان و آذربایجان شرقی، گیلان و استان مرکزی به مرحله بعدی رقابت راه یافتند و تیم مازندران ب با کسب عنوان ششم از صعود باز ماند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آغاز مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های ایران در بهنمیر" امتیاز دهید

1 کاربر به "آغاز مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های ایران در بهنمیر" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های ایران در بهنمیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید