استقبال سرد ازبلیت پروازهای جام جهانی، کیش، دوحه 8 میلیون تومان شد

به گزارش وبلاگ چارگون، خبرنگاران:سخنگوی ایران ایر: آنچه که آمارها نشان می دهد استقبال آنچنانی از پروازها صورت نگرفته، اما در صورت افزایش تقاضا پروازهای بیشتری در نظر گرفته می گردد.

استقبال سرد ازبلیت پروازهای جام جهانی، کیش، دوحه 8 میلیون تومان شد

بازار نوشت:سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: عرضه و تقاضا معین نماینده قیمت بلیت پروازهای جام جهانی را تعیین می نماید.

حسام قربانعلی گفت: پروازها از مبدا کیش به دوحه در روزهایی که بازی تیم ملی ایران هست برقرار خواهد بود.

وی اضافه کرد: قیمت بلیت در مسیر رفت کیش دوحه 8 میلیون تومان و مسیر برگشت 3 میلیون تومان نرخ گذاری شده است نرخ ها براساس درخواست ها متفاوت می گردد مسافران می توانند برای تهیه بلیت به آدرس ebooking.irian air.com مراجعه نمایند.

قربانعلی با بیان اینکه مسیر رفت و برگشت فرودگاه امام به دوحه بلیت ها به صورت بسته درنظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: باتوجه به نیازی که از سوی مردم مطرح شد تعدادی از این بلیت ها برروی سایت ایران ایر قرار گرفته است.

قربانعلی گفت: آنچه که آمارها نشان می دهد استقبال آنچنانی از پروازها صورت نگرفته، اما در صورت افزایش تقاضا پروازهای بیشتری در نظر گرفته می گردد.

وی بیان نمود:قیمت این بلیت ها از نرخ ده میلیون آغاز می گردد و با توجه به زمان درخواست تقاضا، قیمت ها افزایش می یابد و در نهایت عرضه و تقاضا معین نماینده قیمت خواهد بود.

منبع: توریسم آنلاین

به "استقبال سرد ازبلیت پروازهای جام جهانی، کیش، دوحه 8 میلیون تومان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال سرد ازبلیت پروازهای جام جهانی، کیش، دوحه 8 میلیون تومان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید