افزایش تعداد کشته شدگان سیل در نیویورک به 13 نفر

به گزارش وبلاگ چارگون، شبکه المیادین از افزایش تعداد کشته شدگان ناشی از بارندگی های شدید و سیل اسا ناشی از طوفان آیدا در نیویورک اطلاع داد.

افزایش تعداد کشته شدگان سیل در نیویورک به 13 نفر

بر اساس این گزارش؛ تعداد کشته شدگان به 13 نفر رسیده است.

این در حالی است که بعضی منابع قبلاً از کشته شدن دست کم هشت نفر بر اثر بارندگی های شدید و سیل آسا ناشی از طوفان آیداخبر داده بودند.

پلیس نیویورک، کشته شدن هفت نفر از جمله یک مرد 50 ساله، یک زن 48 ساله و یک پسربچه 2 ساله را گزارش نموده بود.

کشته شدن یک نفر در نیوجرسی هم تایید شد.

در نیویورک و نیوجرسی شرایط فوق العاده اعلام شده است.

بیل د بلاسیو شهردار شهر نیویورک و بعلاوه کتی هوکول فرماندار نیویورک شرایط اضطراری در این شهر اعلام نموده و از مردم خواست از جاده ها و زیرگذرها دوری نمایند.

نخستین فرماندار زن نیویورک، در صفحه توئیتر خود از شهروندان این استان خواست از تردد غیرضروری در تمامی جاده ها خودداری نمایند.

بر اساس گزارش اداره هواشناسی آمریکا، سنترال پارک نیویورک در مدت یک ساعت بیش از 3 اینچ (76 میلیمتر) باران دریافت کرد و این امر باعث آب گرفتگی گسترده خیابان های نیویورک شده است.

طوفان آیدا در استان لوئیزیانای آمریکا که خسارت های جدی، از جمله قطع برق، توقف پرواز هواپیماها، قطع آب لوله کشی، و کمبود بنزین و آب آشامیدنی، همراه داشته است، جان پنج نفر را هم گرفت.

بر اساس گزارش ها، طوفان درجه 4 آیدا با تندبادهایی با سرعت 240 کیلومتر بر ساعت به خشکی زده و سواحل استان لوئیزیانا را با وجود کاهش شدتش به درجه 2 دستخوش سیلاب های کم سابقه ساخته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افزایش تعداد کشته شدگان سیل در نیویورک به 13 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد کشته شدگان سیل در نیویورک به 13 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید