انیمه اونیموشا آبان ماه از نت فلیکس پخش می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ چارگون، نت فلیکس (Netflix) به تازگی با انتشار تریلری تازه، تاریخ انتشار انیمه مورد انتظار اونیموشا را اعلام نموده است.

انیمه اونیموشا آبان ماه از نت فلیکس پخش می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید

این انیمه بر اساس سری بازی های اکشن اونیموشا از کپ کام (Capcom) ساخته شده است و حول محور یک پروتاگونیست نو می چرخد. در واقع این بار شخصیت تاریخی ژاپنی اونیموشا، موساشی میاموتو (Musashi Miyamoto) است که ظاهر آن از بازیگر افسانه ای توشیرو میفونه برگرفته شده است. این بازیگر به خاطر حضور در چندین فیلم تحسین شده آکیرا کوروساوا، مانند هفت سامورایی، راشومون، یوجیمبو، قلعه پنهان و سریر خون معروفیت داشت. استودیوی CG Sublimation در حال ساخت این انیمه است. تریلر تازه منتشر شده موسیقی اصلی انیمه را با عنوان The Loneliest نشان می دهد.

این پروژه بلندپروازانه، فیلمسازی حرفه ای به نام تاکاشی میکه (Takashi Miike) را در راس خود دارد که به خاطر فیلم های عجیب و غریب و فوق العاده خشن خود مانند سه گانه Audition ،Dead or Alive و Ichi the Killer معروفیت دارد. البته او در صنعت انیمه نیز کاملا برجسته است و از آثار معروف او می توان به Terra Formars ،The Blade of the Immortal و JoJos Bizarre Adventure: Diamond Is Unbreakable Chapter I اشاره نمود.

میکه در نقش کارگردان خواهد بود و شینیا سوگای (Shinya Sugai) را در کنار خود دارد. سوگای به خاطر انیمه های بسیار تحسین شده ای مانند Evangelion: 3.0+1.0 Thrice Upon a Time ،The Ancient Magus Bride ،Rage of Bahamut: Genesis و غیره معروفیت دارد. آکیو اوتسوکا، شخصیت میاموتو موساشی را زنده خواهد نمود. بعلاوه ماکوتو فوروکاوا، سوبارو کیمورا، ریوهی کیمورا، کاتسویوکی کونیشی، دایکی یاماشیتا و… از دیگر صداپیشگان این انیمه هستند.

در نهایت داستان این انیمه پر از اکشن های مجذوب کننده، در دوران سامورایی ها در ژاپن می گذرد و موساشی را وارد دنیایی می نماید که در آن شری بزرگ، فقر در بسیاری از نقاط و عناصر ماوراء طبیعه وجود دارد. بنابراین این آغاز یک ماجراجویی است که ظاهرا برای هواداران قدیمی آشنا است، اما برای تازه واردان کاملا نو خواهد بود.

انیمه اونیموشا در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) امسال از نت فلیکس پخش خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "انیمه اونیموشا آبان ماه از نت فلیکس پخش می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمه اونیموشا آبان ماه از نت فلیکس پخش می گردد؛ تریلر تازه آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید