باخت پرگل وچان مقابل نماینده سیرجان

به گزارش وبلاگ چارگون، خبرنگاران/کردستان دختران فوتبال وچان کردستان در ملاقات مقابل شهرداری سیرجان نتیجه را واگذار کردند.

باخت پرگل وچان مقابل نماینده سیرجان

از هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور امروز 21 آذر ماه وچان کردستان در مقابل شهرداری سیرجان در ورزشگاه ملک نیا سنندج به میدان رفت.

در این ملاقات حساس دختران وچان کردستان نتوانستند بازی خوبی را از خود نشان بدهند و بر همین اساس در نیمه اول بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان واگذار کرد.

در نیمه دوم بازی با سوت جعفری داور بازی آغاز شد و تیم وچان کردستان با عملکرد تاثیرگذار موقعیت های خوبی را بر روی دروازه تیم سیرجان به وجود آوردند.

در این نیمه دروازه بان تیم سیرجان با عملکرد قوی در این ملاقات راه گل زنی را بر روی دختران کردستان بست تا بازی به سود سیرجان رقم بخورد.

در این نیمه پر گل شهرداری سنندج با حمله های پی درپی توانستن 3 بار دروازه تیم وچان کردستان را باز نمایند تا سرعت بازی را از آن خود نمایند.

زهرا قنبری در این ملاقات توانست 2 گل از گل های خورده وچان را جبران کند ولی در انتها این تیم شهرداری سیرجان بود که با نتیجه 4 بر 2 دختران کردستان را در خاک خود شکست بدهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "باخت پرگل وچان مقابل نماینده سیرجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت پرگل وچان مقابل نماینده سیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید