برترین برند باتری یو پی اس در ایران

به گزارش وبلاگ چارگون، باتری یو پی اس واسط بین برق شهری و تجهیزات الکترونیکی است. برق شهری که معمولا با نوسانات برق همراه بوده و با تغییرات ناگهانی در مدار روبرو می گردد امکان آسیب رسیدن به وسایلی که به برق وصل میگردد را بالا میبرد اما یو پی اس این مشکل را حل نموده و از نوسانات جلوگیری می نماید. یکی از اجزای مهم آن باتری آن است که بدون وجود باتری، یو پی اس با مشکل روبرو می گردد و کار نمی نماید. در ادامه با تسلا همراه باشید تا به آنالیز برترین باتری های یو پی اس بپرازیم.

برترین برند باتری یو پی اس در ایران

باتری یو پی اس چیست

بعضی از افراد ممکن است به علت شباهت های فیزیکی، باتری های یو پی اس را با باتری های خودرو اشتباه بگیرند، اما بدانید که باتری ها بسیار متفاوت هستند.

UPS در واقع مخفف عبارت Uninterruptible Power Supply است. باتری های یو پی اس و باتری های خودرو با استفاده از فناوری های کاملاً متفاوتی فراوری می شوند. با ما همراه باشید تا اطلاعات مورد احتیاج خود را در خصوص باتری های UPS به شما ارائه دهیم و به شما بگوییم که کدام مارک باتری UPS برای کار شما مناسب است.

تفاوت باتری یو پی اس با باتری خودرو چیست

باتری های اتومبیل معمولاً به عنوان باتری های تعلیق آب نیز شناخته می شوند زیرا الکتریسیته در این باتری ها معمولاً از واکنش اسید سولفوریک روی صفحه سربی با پوشش مایع فراوری می گردد. اما استفاده از این تکنیک در باتری یو پی اس می تواند مسائل خطرناکی را در بر داشته باشد.

در بعضی موارد ممکن است اسید سولفوریک از باتری نشت کند. علاوه بر این، هنگام شارژ باتری، گاز هیدروژن قابل اشتعال فراوری می گردد که می تواند منجر به تصادف خطرناک گردد. اما یکی از مهم ترین و کارآمدترین ویژگی های باتری یو پی اس این است که برای استفاده در فضاهای بسته مناسب بوده و قبلا مسئله ای ایجاد ننموده است.

پوشش باتری یو پی اس برای جلوگیری از نشت مایع به طور کامل مهر و موم شده و فشرده می گردد، بنابراین به آن باتری سیل ثابت نیز می گویند. برای جلوگیری از نشت احتمالی اسید، محفظه اسید یا قاب باتری را معمولاً با لایه ای از نمد و فیبر می پوشانند که به آن جدانماینده باتری می گویند.

باتری های یو پی اس را می توان در مسافت های طولانی بدون مشکل حمل کرد و در مقایسه با باتری خودرو کاملا امن هستند. تمام این ویژگی های جالب باتری های یو پی اس در کنار کاربردهای عالی و تکنیک های ساخت، قیمت را در مقایسه با باتری های خودرو افزایش می دهد.

اهمیت باتری یو پی اس

اگر باتری یو پی اس ار مکانی استفاده گردد قطع برق دیگر معنایی ندارد و از بروز اختلال جلوگیری می نماید. در واقع در بیشتر موارد استفاده از باتری یو پی اس به عنوان پشتیبان است که از آسیب های احتمالی جلوگیری می نماید. قطعی برق و نوسانات می تواند منجر به از دست رفتن داده ها و اطلاعات در سیستم های یک اداره یا سازمان گردد.

انواع باتری های یو پی اس

درحقیقت مدل هایی از باتری مثل باتری سرب اسید و باتری نیکل کادمیوم است که کاملا پلمپ شده هستند و در نتیجه این باتری برای یو پی اس مناسب هستند.

با این حال، باتری های نیکل کادمیوم بیشتر از باتری سرب اسیدی دوام می آورند، اما برای فراهم کردن آنها باید هزینه زیادی پرداخت کنید و برای محیط زیست نیز مضر هستند.

باتری یو پی اس چگونه عمل می نماید

هنگامی که منبع تغذیه قطع می گردد، سوئیچ باتری UPS مدار را از شبکه اصلی خارج نموده و آن را روی مدار ثانویه قرار می دهد، و هنگامی که برق اصلی متصل است، این روند را به ترتیب معکوس تکرار می نماید. یو پی اس ها به علت باتری موجود می توانند هنگام قطعی برق، برق مورد احتیاج را تامین نمایند تا وسایل برقی ضروری با مشکل روبرو نشوند.

برترین برند های باتری یو پی اس

در سال های اخیر به علت تقاضای زیاد شرکت های زیادی به فراوری انواع باتری های یو پی اس پرداختند که هر کدام ویژگی های خاص به خصوص خود را دارند. این احتیاج در بازار سبب شده بین شرکت های سازنده رقابتی به وجود بیاید.

به همین علت همه فراوری نماینده ها سعی دارند با فراوری باتری یو پی اس با کیفیت بالا از رقبا پیشی بگیرند بازار را در دست خود داشته باشند. اما چند شرکت خوش نام و معتبر در بازار وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

  • باتری یو پی اس فیام

باتری یو پی اس فیام ایتالیا با 8 سال سابقه در ساخت و تامین باتری، 45 درصد از فروش جهانی باتری یو پی اس را به خود اختصاص داده و فراوری نماینده و عرضه نماینده انواع باتری های لوله ای ژل، ژل و سرب اسید می باشد. نگهداری رایگان و باتری های نیروگاهی نوع Plante و بعلاوه نسل تازه باتری های نمک هوشمند (SMC) و اعتبار و ارزشی در زمینه باتری های UPS و نیروگاه ها پیدا نموده است.

عمر طولانی و کیفیت بالای این باتری تقاضا برای فراوری بیشتر این برند از باتری ها را در ایران بسیار افزایش داده.

با افتخار می توان گفت نماینده ایرانی این برند ایتالیایی تسلا می باشد و شما می توانید به راحتی از سایت teslaups.ir به انواع باتری یو پی اس دسترسی داشته باشید و آن را بخرید..

  • باتری یو پی اس سان لایت

Sunlight UPS Battery یکی دیگر از شرکت های قوی و رو به رشد در صنعت الکترونیک و محصولات دیجیتال است. فراوری محصولات نوآورانه و باکیفیت با استفاده از انرژی های تتازهپذیر یکی از اهداف اصلی این شرکت در یونان است. باتری های یو پی اس فراوری شده به وسیله این شرکت عمر طولانی دارند، متاسفانه این شرکت هنوز در ایران نمایندگی ندارد.

  • باتری یو پی اس پاناسونیک

باتری یو پی اس پاناسونیک سال هاست که در ژاپن با طیف گسترده ای از محصولات الکترونیکی و دیجیتال تاسیس شده است. پاناسونیک در سال های اخیر با فراوری باتری های یو پی اس که از باتری های یو پی اس باکیفیت محسوب می شوند، جایگاه ویژه ای در بین مشتریان کسب نموده است

جمع بندی

آنالیز برترین باتری یو پی اس موضوع این مقاله بود که انواع وعملکرد آن ها مورد تحلیل قرار داده شد. پس با مطالعه مطالب گفته شده می توانید اطلاعات مورد احتیاج خود را بدست آورید.

تسلا یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مرکزارائه دهنده باتری یو پی اس به مشتریان است و با تازهترین تجهیزات آماده خدمت رسانی است.

منبع: شبکه چی

به "برترین برند باتری یو پی اس در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برند باتری یو پی اس در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید