تغییر قیافه شوک آور لیلا برخورداری !

به گزارش وبلاگ چارگون، خبرنگاران: لیلا برخورداری از بازیگرانی است که تغییر چهره او در میان این چند سال تعجب بسیاری از مخاطبان را به همراه داشته است.

تغییر قیافه شوک آور لیلا برخورداری !

لیلا برخورداری بازیگر مطرح ایرانی است. لیلا برخورداری در نقش کبری در فیلم ناتاشا ایفای نقش نموده است. لیلا برخورداری متولد سال 1357 است. لیلا برخورداری تغییر چهره بسیاری داشته است. لیلا برخورداری عکس لاکچری جدیدی را منتشر کرد.

به گزارش وبلاگ چارگون، تغییر چهره لیلا برخورداری از شخصیت کبری در فیلم ناتاشا و تا به امروز ایشان مورد توجه بسیاری از مخاطبان فضای مجازی نهاده شد.

بیوگرافی لیلا برخورداری

لیلا برخورداری متولد 1357 در تهران اسـت 2 خواهر و 2 برادر دارد و خود فرزند سوم خانواده اسـت و بـه ساز دف تسلط کامل دارد بازیگری را از سال 1376 و با تئاتر آغاز نموده اسـت.

او در مدرسه هم همواره شاگرد اول بوده اسـت. لیلا برخورداری با بازی در نقش کبری دختر عقب افتاده مجموعه خواب و بیدار، میان مخاطبان تلویزیون بـه معروفیت رسید.

تحصیلات لیلا برخورداری

لیلا فارغ التحصیل انجمن سینمای جوان؛ 1376 لیسانس بازیگری، دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران؛ 1386 دانشجوی فوق لیسانس کارگردانی، دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران اسـت.

فیلم شناسی لیلا برخورداری

سینمایی

نظام از راست1387

تبسم گرگ 1393

مجموعه تلویزیونی لیلا برخورداری

همسفر1380

جوانی 1380

دوران سرکشی1380

خواب و بیدار1380

فصل زرد 1383

حس سوم 1383

کلانتر 21384

بی صدا فریاد کن1385

ساختمان 851389

روزهای زیبا

خط 1393

سال هـای ابری 1393

سرزمین کهن 1395

لیلا برخورداری و آغاز با کبری در خواب و بیدار

مـن در کلاس هـای آقای فخیم زاده شرکت میکردم و با توجه بـه شناختی کـه ایشان از مـن داشتند نقش کبری در سریال خواب و بیدار را درسال 1380 بـه مـن پیشنهاد کردند در واقع نخستین کار تصویری جدی مـن همین بود.

[بیوگرافی لیلا برخورداری و همسرش + عکس های لیلا برخورداری + مصاحبه و اینستاگرام]

البته قبل ازآن در برخی کارها مثل کار آقای کمال تبریزی نقشهای کوتاهی داشتم،آقای فخیم زاده از همان سریال مرا تشویق کردند بـه دانشگاه بروم و رشته مورد علاقه ام را بخوانم.

بجز بازیگری …

خود مـن از روی علاقه وارد این حرفه شدم چرا کـه در کشور مـا اصلا نمیتوان به وسیله بازیگری امرار معاش کرد یا حتی روی پولش حساب کرد چون زمانی پیش می آید کـه برای یکسال کار دارید اما دو سال بی کارید اما از این کـه میتوانم هر از گاهی خودم را در قالب فرد دیگری ببینم خیلی خوشحالم.

[بیوگرافی لیلا برخورداری و همسرش + عکس های لیلا برخورداری + مصاحبه و اینستاگرام]

با این کـه نمی توان بـه بازیگری بعنوان شغل نگاه کرد اما خوشحالم کـه بـه هرحال شغلم همین اسـت و برای پیروز بودن کوشش میکنم.

کارهای مورد علاقه لیلا برخورداری

همه نقش هایم را دوست دارم و با انها ارتباط برقرار میکنم. در حال حاضر دوست دارم گزیده کار کنم و خودم از قبل با نقشم عجین شوم.

از بین کارهایم در حال حاضر نقش کبری در خواب و بیدار برایم از جایگاه ویژه ای برخوردار اسـت. در سریال بی صدا فریاد کن هم نقشی کـه داشتم کاراکتر خاصی داشت.

علاقه بـه نوشتن

متاسفانه در حال حاضر نسبت بـه گذشته خیلی کم می نویسم. در واقع تنبلی میکنم، البته گاهی شعر و داستان کوتاه می نویسم.

اوقات فراعت

یکی از تفریحات مستمر مـن پیاده روی اس پیاده روی و دویدن را خیلی دوست دارم کوهنوردی و دوچرخه سواری هم انجام می دهم اما بیشترین تاکید مـن همان پیاده روی اسـت.

رژیم غذایی لیلا برخورداری

باوجود این کـه همواره حواسم بـه اضافه وزنم هست اما همواره قانون خاص خودم را در رژیم غذایی دارم و آن قانون این اسـت کـه هر چیزی راکه دوست دارم بخورم اما کم.

از کاراته باز ماندم

وقتی نوجوان بودم بـه همراه خواهرم برای آموزش کاراته بـه باشگاه می رفتم. اتفاقا دراین راستا هم پیروز عمل کردم و توانستم ظرف مدت کوتاهی کمربند قرمز را بگیرم اما مادرم با این ورزش مخالف بود.

چرا کـه حس میکرد کاراته خشن تر ازآن اسـت کـه یک دختر بخواهد بـه آن بپردازد. بهمین خاطر این رشته را نیمه کاره رها کردم در حالی کـه خیلی دوست داشتم آن رابه شکل حرفه ای ادامه دهم.

علاقه لیلا برخورداری مدیتیشن و یوگا

علاقه زیادی بـه مدیتیشن و یوگا دارم ودر روز حدود بیست تا سی دقیقه را صرف اینکار میکنم. این موضوع باعث میشود کـه تمرکز بیشتر را در زندگی برای انجام کارهای مختلف بـه دست بیاورم و بتوانم با آرامش بـه کارهای مختلف ام بپردازم.

منبع: رکنا

به "تغییر قیافه شوک آور لیلا برخورداری !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر قیافه شوک آور لیلا برخورداری !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید