جولایی: مصرف فعلی گاز فشار زیادی به شبکه وارد می نماید

به گزارش وبلاگ چارگون، مدیر دیسپاچینگ شرکت ملی گاز گفت: روز گذشته رکورد تاریخی مصرف گاز خانگی و تجاری شکسته شد و به رقم 692 میلیون متر مکعب رسید که این رقم فشار زیادی را بر شبکه وارد می نماید.

جولایی: مصرف فعلی گاز فشار زیادی به شبکه وارد می نماید

به گزارش گروه مالی وبلاگ چارگون، محمد رضا جولایی مدیر دیسپاچینگ شرکت ملی گاز اظهار کرد: روز گذشته رکورد تاریخی مصرف گاز خانگی و تجاری شکسته شد و به رقم 692 میلیون متر مکعب رسید. خوشبختانه با تلاشی که در شرکت ملی گاز داشتیم این اندازه تقاضا به طور کامل پوشش داده شد.

وی با اشاره به اینکه این رقم فشار زیادی را بر شبکه گازی کشور وارد می نماید، اضافه کرد: با توجه به اینکه فرایند کاهش دما در کشور ادامه دارد انتظار می رود در روز های آینده مصرف گاز نیز افزایش یابد و از همین رو از هموطنان می خواهیم در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

جولایی تأکید کرد: در حال حاضر شرایط تأمین گاز پایدار است و در شرایط مناسبی است، ولی اگر فرایند به این صورت باشد فشار بسیار زیادی به شبکه وارد می گردد.

مدیر دیسپاچینگ شرکت ملی گاز ادامه داد: مجموع استان های تهران البرز و قم، چون به صورت کانون دیده می شوند، بیشترین مصرف را داشتند و استان های شمال غرب یعنی آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل رتبه دوم، استان های شمالی در رده سوم و بعد از آن هم استان های خراسان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جولایی: مصرف فعلی گاز فشار زیادی به شبکه وارد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولایی: مصرف فعلی گاز فشار زیادی به شبکه وارد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید