حفظ امنیت کسب و کار با نصب کرکره برقی

به گزارش وبلاگ چارگون، رپرتاژ آگهی- تلاش برای کسب روزی حلال و درآمد برای خانواده از امور پسندیده ای است که از دیرباز مورد توجه تمام خانواده ها بوده و در طول زمان، رنگ و رونق متفاوتی به خود گرفته است. اهمیت کسب و کار و فعالیتی که برای آن صورت می گیرد ایجاب می کند که از پشتوانه ای بزرگ و مطمئن برخوردار بوده تا سرمایه حاصل شده به هدر نرود. از این حیث برای بالابردن امنیت مغازه ها و حفظ سرمایه، نصب کرکره برقی تضمینی است تا احتمال هرگونه ناامنی ناشی از سرقت و یا مراجعات غیرمترقبه را به حداقل ممکن برساند. لذا به علت شرایط مساعدی که نصب کرکره برقی برای درب مکان های تجاری بوجود می آورد، تقاضا برای خرید کرکره برقی افزایش یافته و کاربران زیادی را به استفاده از آن ترغیب نموده است.

حفظ امنیت کسب و کار با نصب کرکره برقی

در سال های نه چندان دور، بسیاری از مغازه داران و غرفه داران برای حصول امنیت محل کسب و کار خود مجبور بودند نگهبانانی را استخدام تا در اوقاتی که محل خلوت بود، از سرمایه ایشان مراقبت کنند. اما امروزه با نصب کرکره برقی این مشکل رفع شده و با توجه به ویژگی ها و شرایط مساعدی که از نصب این وسیله حاصل می شود، اطمینان خاطری برای فعالین کسب و کار بوجود می آید. در ادامه این متن قصد داریم ویژگی ها و مزایای نصب کرکره برقی را بیان نموده و با معرفی بازرگانی صفایی از فعالان این حوزه، به تشریح جوانب آن بپردازیم.

مزایای نصب کرکره برقی

صاحبان مشاغل و کسب و کارهایی که نگران امنیت سرمایه خود در محل و مغازه خود هستند، با شناخت و آگاهی از مزایای نصب کرکره میل و رغبت برای خرید کرکره برقی و استفاده از آن پیدا نموده و قطعاً مورد استفاده قرار خواهند داد. در ادامه به مزایا و ویژگی های کرکره برقی خواهیم پرداخت.

1* هزینه نگهداری کرکره های برقی نسبت به سایر درب های آهنی بسیار پایین می باشد. فقط کافی است زمان نصب کرکره برقی هزینه مناسبی پرداخت شود زیرا قرار است با نصب آن امنیت کامل درب ورودی حاصل شود. پس هر چه هزینه بیشتری برای استفاده از کیفیت بالاتری صرف شود، به همان میزان تأمین امنیت هم بالاتر خواهد رفت.

2* با توجه به باز و بسته شدن کرکره برقی با یک ریموت ساده، تمامی افراد براحتی می توانند از آن استفاده کنند. زیرا پیچیدگی خاصی برای آن وجود ندارد و دردسرهای کرکره های سنتی قدیم را ندارد.

3* مقاوم بودن نصب کرکره برقی در برابر هر گونه سایشی، آن را برای سال های زیادی نیاز به رنگ و یا تعویض نخواهد نمود.

4* با توجه به تیغه های استفاده شده در ساخت و نصب کرکره برقی، صرفه جویی شایانی در انرژی اجرا شده و همچنین آلودگی صوتی هم برای آن بسیار پایین بوده و تنوع رنگ های موجود براحتی قابل همرنگ و هماهنگ کردن با رنگ محیط می باشد.

5* علاوه بر داشتن امنیت کافی نصب کرکره برقی، امکان تعبیه جاقفلی هم برای بیشتر کردن امنیت آن مقدور می باشد.

6* طراحی ظاهری کرکره برقی بگونه ای است مانع عبور گردوغبار می شود و سرعت نصب آن بسیار بالا بوده و در طراحی و ساخت آن محدودیتی برای مساحت و ابعاد محیط نصب وجود ندارد.

7* در صورت درخواست صاحب مغازه جهت دید طرف دیگر، در ساخت و نصب کرکره برقی می توان از تیغه های پانچ استفاده کرد.

8* تیغه های آلومینیومی تعبیه شده در ساخت کرکره برقی با تمامی شرایط آب وهوایی سازگاری داشته و در هر نقطه ای از کشور قابلیت نصب و استفاده دارد.

9* از طرفی در ساخت برخی از کرکره های برقی از تیغه های پلی کربنات استفاده می کنند که این تیغه ها هم خاصیت ضدگلوله دارند و هم با مقاومت در برابر آتش سوزی، خاصیت ضدحریق هم دارند.

پیشرفت فناوری و تکنولوژی در ابزارهای در دسترس امروزی در بیشتر حوزه ها و بخش های زندگی، ابداع نوآوری های نو برای راحتی زندگی با نصب کرکره برقی برای ساختمان ها و یا دفاتر اداری یا تجاری هم پیشرفته است که علاوه بر مزایای اشاره شده، از دیگر نکات مهمی که به نام مزیت می توان از آن نام برد و اشاره کرد، نصب سیستم های هشداری و خطری برای بالابردن امنیت کسب و کارها بوده که در هنگام سرقت های احتمالی، با فعال شدن صاحب مغازه را آگاه می سازد. علاوه بر آن با هوشمندسازی سیستم کنترلی کرکره های برقی، قابلیت اتصال آن به گوشی های همراه مقدور بوده و با تلفن همراه هم می توان عمل باز و بسته کردن را انجام داد. باید دقت کرد که نصب کرکره برقی حتماً باید بدست متخصص مربوطه اجرا شده و در صورت وجود عیب و خللی در کارکرد آن هم حتماً از طریق متخصص بازبینی و رفع شود.

نکات قابل توجه در خرید و نصب کرکره برقی

در هنگام خرید و نصب کرکره برقی برای حفظ امنیت بالای آن باید به نکاتی توجه نموده و آن ها را مورد لحاظ قرار داد که به برخی از این نکات اشاره می نماییم.

از ابتدائی ترین نکات قابل توجه، آشنایی با نحوه کارکرد و عملکرد آن و موتور کرکره برقی می باشد. همچنین برای تعبیه موتور و صفحه پلیت ها محیط مناسبی را معین نموده تا فضای کافی برای جمع شدن تیغه ها وجود داشته باشد. برای راحتی استفاده از کرکره برقی، می بایست از استحکام فضای ریلی و صفحه پلیت ها اطمینان حاصل نموده تا در محل دقیق نصب شده باشند. انتخاب موتور مناسب و متناسب با محیط و مساحت قابل استفاده و همچنین جنس و وزن تیغه ها هم دارای اهمیت می باشد که نباید از آن غافل ماند.

مجموعه بازرگانی صفائی با سال ها تجربه کاری در تهیه و نصب کرکره برقی از کارکنان و کارمندان متخصص و آموزش دیده در این حوزه استفاده نموده و با انجام و اجرای پروژه های متعددی، تجربه کافی را در این زمینه حاصل نموده است. در صورتی که نیاز به امنیت بالایی برای محیط کسب و کار خود داشته باشید می توانید با مجموعه بازرگانی صفائی ارتباط برقرار نموده تا کارشناسان ماهر و زبده این شرکت با مراجعه به محل مورد استفاده کرکره برقی، کلیه جوانب آن را سنجیده و بهترین و باکیفیت ترین درب کرکره ای و اتوماتیک را به شما پیشنهاد کنند. پس از توافق و بررسی محیط محل اجرای پروژه، تمامی مراحل از طریق متخصصین بازرگانی صفائی صورت پذیرفته و پروژه اجرایی تحت ضمانت و گارانتی این شرکت در خواهد آمد تا در صورت بروز هرگونه عیب و نقصی، قابلیت مرتفع نمودن آن برای صاحبکار محفوظ بماند.

همچنین کارشناسان بازرگانی صفائی توصیه ای برای نصب کرکره برقی برای محیط های تجاری پرتردد دارند و آن این است که در صورتی که قصد نصب در محل ورودی یا خروجی محیط های تجاریی که به صورت مکرر بایستی باز و بسته شود دارید، باید میزان کارکرد بالای موتور و داغ شدن آن و در نتیجه پایین بودن عمر مفید آن را در نظر گرفته و در تصمیم خود تنو نظر نمایید.

برای تماس با این مجموعه به سایت safaeetrading.com مراجعه فرمایید یا با شماره 09109532195 تماس بگیرید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "حفظ امنیت کسب و کار با نصب کرکره برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفظ امنیت کسب و کار با نصب کرکره برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید