موبایل، تبلت و گجت ها

هیچ نوآوری در پرچمداران اندرویدی دیده نمی گردد؛ چگونه شرایط تغییر می نماید؟

حضور سازندگانی همانند وان پلاس می تواند نوآوری و رقابت را در بازار پرچمداران اندرویدی به جریان بیندازد.

15 فروردین 1403

10 مدل کلید لمسی هوشمند مدرن و زیبا بهمراه پریز ست کریستالی

این روزها دنیای ما در حال مدرن تر شدن است. خانه های نوساز و ساختمان های شیک و مجلل همگی بصورت هوشمند و با امکانات بی نظیر ساخته و آماده ارائه به مشتریان می شوند. یکی از مهمترین و مجذوب کننده ترین ویژگی های یک خانه و ساختمان هوشمند وجود کلید لمسی هوشمند...

25 بهمن 1402

این شاسی بلند غول پیکر به ایران می آید، عکس

گجت نیوز نوشت: جتور تراولر به عنوان یک شاسی بلند آفرودی به زودی به وسیله بهمن موتور به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می شویم.

5 اردیبهشت 1402

آنالیز گوشی وان پلاس یازده OnePlus 11: گوشی باکیفیتی با قیمتی رقابتی

گوشی های وان پلاس سال هاست که وارد بازار می شوند، اما وان پلاس 11 نشان دهنده تغییر رویکرد به شیک بودن و معتبر بودن در عین مقرون به صرفه تر شدن، برای در عین رقابت با اپل، سامسونگ و گوگل است.

22 بهمن 1401

سفر به ماداگاسکار ، چگونه خوشگذرانی در ماداگاسکار را تجربه کنیم؟

ماداگاسکار در ساحل شرقی آفریقا واقع شده است ،این جزیره تقریبا به مقدار فرانسه وسعت دارد و سومین جزیره بزرگ جهان است،جمعیتی بالغ بر 20 میلیون نفر دارد اما با این وجود سالانه تنها حدود 325000 جهانگرد به این جزیره می آیند. من سفر به ماداگاسکار داشته ام و حدود...

16 دی 1401

سامسونگ شاید تولید گوشی های سری فن ادیشن را متوقف کند

شایعه شده که بعد از گوشی گلکسی S22 فن ادیشن دیگر خبری از مدل بعدی نخواهد بود و سامسونگ شاید رسما تولید این سری را متوقف کند.

13 دی 1401

شرایط توسعه ارتباطات پهن باند تا سرانجام سه ماهه دوم 1401، همراه اول بیشترین تعداد مشترکان اینترنت را دارد

در حوزه ارتباطات پهن باند سیار در سه ماهه دوم سال 1401، همراه اول با ارائه خدمات 3G و 4G، با 53 میلیون و 899 هزار و 58 مشترک، در ردیف نخست ارائه خدمات پهن باند قرار گرفته است.

7 دی 1401

پیش بینی زمان مرگ به وسیله نحوه راه رفتن

خبرنگاران- همه ما در نهایت می میریم، اما آیا می دانستید که چه زمانی در معرض خطر مرگ قرار می گیرید: تنها بر اساس راه رفتن؟ نتیجه یک مطالعه تازه نشان می دهد که مقدار گیری های اجرا شده به وسیله حسگرهای حرکتی مچ دست می تواند برای پیش بینی خطر مرگ و میر تا پنج...

1 آبان 1401

قیمت و مشخصات گوشی گوگل پیکسل 7 پرو و پیکسل 7

در خصوص قیمت نیز گوگل پیکسل 7 را حدود 600 دلار می فروشد و این عدد برای گوگل پیکسل 7 پرو به 900 دلار می رسد. به پول ما و با حساب دلار 32 هزار و 930 تومانی، گوگل پیکسل 7 حدود 20 میلیون تومان و گوگل پیکسل 7 پرو حدود 30 میلیون تومان برای خریدار آب می خورد.

16 مهر 1401

آیا هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از کارمندان لازم است؟

غالباً ارزش اصلی یک شرکت پیروز، کارکنان با انگیزه، فداکار و راضی است. فقط چنین افرادی می توانند تمام انرژی، تجربه و لذت خود را در کار خود بگذارند. فقط چنین افرادی می توانند به نتایج استثنایی برسند. تنها با چنین کارمندانی می تواند یک شرکت به اهداف خود برسد.

22 مرداد 1401

ایرپادز با پورت USB، C به همراه آیفون 15 در سال 2023 عرضه خواهد شد

ظاهرا اپل میخواهد تا سال آینده سری آیفون 15 را برای شارژ به پورت USB-C مجهز کند. در حال حاضر مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل نیز پیش بینی می نماید که اپل مدل های جدیدی از کیس های شارژ ایرپادز مجهز به پورت USB-C را در سال آینده عرضه خواهد نمود.

19 مرداد 1401

10 قابلیت یوتیوب که باید از آن ها بهره ببرید

سابقه یوتیوب به سال 2005 برمی شود اما طی چند سال اخیر در بین کاربران ایرانی هم هواداران پروپاقرص زیادی پیدا نموده است. یوتیوب از چندین قابلیت مفید بهره می برد و در ادامه به 10 مورد از این ویژگی های مفید می پردازیم که باید از آن ها استفاده کنید.

17 مرداد 1401

قرعه کشی بهار 1401 دیجی کلاب برگزار گردید

امروز سه شنبه 31 خرداد ماه 1401، دوازدهمین قرعه کشی فصلی دیجی کلاب (باشگاه مشتریان خبرنگاران) برگزار گردید.

31 تیر 1401

چگونه باند رادیویی شبکه موبایل گوشی خود را پیدا کنیم؟

احتمالا برای شما هم این سوال مطرح شده است که الان گوشی ام روی کدام باند رادیویی کار می نماید؟ چه باندهای رادیویی از اپراتور موبایلم در اطراف من است و کدام یک قوی تر است؟ چگونه می توانیم شرایط سیگنال دهی باندهای رادیویی شبکه موبایل محیط را رصد و درباره...

30 تیر 1401

لوکس ترین مراکز خرید تهران را بشناسید

مراکز خرید تهران فقط به بازارهای قدیمی نظیر بازار بزرگ تهران و بازار تجریش خلاصه نمی شوند و پاساژهای مدرنی در گوشه وکنار مرکز فعال هستند که مشتریان پروپاقرص خود را دارند.

29 تیر 1401

سفر اپ: اسنپ سفرهای درون شهری را ساده تر می نماید

اسنپ نام سرویسی برای کرایه خودرو است که کاربران به وسیله آن می توانند برای سفرهای درون شهری خود اتوموبیلی را سفارش دهند. در این مقاله از سفر اپ به معرفی این اپلیکیشن می پردازیم. همراه خبرنگاران باشید.

27 تیر 1401

بررسی نقاط ضعف در حادثه قطار مشهد، یزد و اقدام برای رفع آن ها

وزیر کشور گفت: مدیریت های بحران خراسان جنوبی و یزد باید نسبت به شناسایی نقاط ضعف در حادثه مانند نبود راه دسترسی و پوشش ضعیف تلفن بررسی های لازم را انجام و برای رفع آن ها اقدام کنند.

24 تیر 1401

احتمال عرضه 9 مک بوک تازه به وسیله اپل

اپل در حال آماده شدن برای عرضه چیپست بعدی سری M خود، تراشه M2 است. طبق گفته مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، اپل قبلا آزمایش حداقل 9 مک با چهار نوع مختلف تراشه M2 را روی برنامه های شخص ثالث شروع نموده است. متخصصان این زمینه مک های نوی را در لاگ برنامه ها مشاهده...

10 تیر 1401

زاکربرگ از هدست واقعیت مجازی آینده متا رونمایی کرد

مارک زاکربرگ مدیرعامل متا، اخیرا در صفحه شخصی خود در فیس بوک، هدست واقعیت مجازی نو این شرکت را به نمایش گذاشته است. این هدست رده بالا در حال حاضر با نام رمز پروژه کامبریا شناخته می گردد.

9 تیر 1401

معافیت سالانه 3000 تا 5000 خانوار از پرداخت هزینه انشعابات

مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد درخصوص پرداخت هزینه های لوله کشی و انشعابات خانه های مددجویان کمیته امداد توضیحاتی ارائه کرد.

30 خرداد 1401
تعداد: (68)