خبرنگاران حدود 40 درصد کادر درمان مشهد به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش وبلاگ چارگون، مشهد- خبرنگاران- رییس هیات مدیره نظام پرستاری مشهد و شهرستانهای تابعه از ابتلای حدود 40 درصد از کادر درمان مشهد شامل پرستار و پزشک به بیماری کرونا خبر داد.

خبرنگاران حدود 40 درصد کادر درمان مشهد به کرونا مبتلا شده اند

محسن گچپزان که خود نیز به کرونا مبتلا شده و اکنون دوران قرنطینه را سپری می کند روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ چارگون افزود: در حال حاضر بخش زیادی از همکارانمان که در بیمارستان های مشهد به بیماری کرونا مبتلا شده بودند بهبود یافته اند و یا در حال درمان هستند اما با کمال تاسف تعدادی از کادر درمان دعوت حق را لبیک گفته و شهید خدمت شده اند.

وی تعداد کادر پرستاری عضو نظام پرستاری مشهد و شهرستان های تابعه شامل مشهد، کلات، چناران و فریمان را 11 هزار نفر بیان کرد.

رییس هیات مدیره نظام پرستاری مشهد با اشاره به خطر ابتلای روزافزون مردم و کادر بهداشت و درمان به کرونا گفت: در شرایط کنونی تعطیلی کامل شهرهای سیاه و قرمز در خراسان رضوی ضروری است چراکه هیچ مساله اقتصادی مهم تر از جان مردم نیست.

گچپزان افزود: مردم تا جایی که می توانند از منازل خود بیرون نروند و اگر برای خود و دیگران ارزش قائل هستند برای پیشگیری از این بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس تمام شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

حدود 80 درصد جمعیت خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه جمعیت این استان در 17 شهرستان، زیر پوشش خدمات بهداشت و درمان دانشگاه های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت حیدریه، تربت جام و نیشابور هستند.

بر طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت 462 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا طی 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید 19 در کشور به 39 هزار و 202 تن رسید و 27 استان همچنان در شرایط قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران حدود 40 درصد کادر درمان مشهد به کرونا مبتلا شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حدود 40 درصد کادر درمان مشهد به کرونا مبتلا شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید