خبرنگاران هفته هشتم کورس سوارکاری پاییزه آق قلا برگزار گشت

به گزارش وبلاگ چارگون، گرگان - خبرنگاران - هفته هشتم مسابقات اسب دوانی شهرستان آق قلا با رقابت 56 راس اسب از نژاد دوخون، تروبرد و ترکمن در 6 دور و مسافت های هزار، هزار و 200 متری و هزار و 550 متری برگزار شد.

خبرنگاران هفته هشتم کورس سوارکاری پاییزه آق قلا برگزار گشت

با وجود ثبت نام 65 اسب، به صلاحدید دامپزشک میدان 9 راس اسب ارکین، حبیب ایشان، آی نوا ،جان دنسر ، گل زیبای امید، بلک ساحره ، بلک ولف، اف14 و پرنس آلپو آلپار از قرار دریافت در دپار (جعبه فلزی آغاز کورس) منع شدند.

در کورس اول مسابقات این هفته، بنیامین جرجانی با اسب آلبارس به قهرمانی دست یافت.

عبدالحلیم قبادی با اسب دورا در کورس دوم زودتر از سایرین به خط پایان رسید و در سومین دور مسابقات نیز یونس اورکلی با تم تن قهرمان شد.

سه کورس نخست در مسافت هزار متر برگزار گشت .

در دور چهارم که در مسافت هزار و 200 متر برگزار گشت قربان محمد اودک با اسب سیتی دنسر به مقام نخست دست یافت.

دورهای پنجم و ششم مسابقات این هفته در مسافت هزار و 550 متر برگزار گشت که ستار مهرانی با اسب صاحب جمال و کمال دلیجه عطا با اسب جولگا عنوان قهرمانی این دورها را تصاحب کردند.

در پایان این هفته از مسابقات اسب دوانی آق قلا و در مجموع 6 کورس، یک میلیارد و 240 میلیون ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران برتر اهدا شد.

مسابقات اسب دوانی استان گلستان هر ساله در شهرستان های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن علاقمندان زیادی را به مجموعه های سوارکاری می کشاند هرچند امسال کرونا این فرصت را از آنان گرفته است چراکه بدون حضور تماشاچی برگزار می شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هفته هشتم کورس سوارکاری پاییزه آق قلا برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفته هشتم کورس سوارکاری پاییزه آق قلا برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید